غرب استان سفیدپوش شد/ کاهش ۴ درجه‌ای دما

کارشناس پیش‌بینی وضعیت هوای استان اصفهان گفت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر ادامه فعالیت سامانه بارشی بر آسمان استان است، بر این اساس افزایش ابر و بارش پراکنده باران برای اکثر نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

حجت‌الله علی‌عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان اظهار کرد: بررسی این نقشه‌ها بیانگر تداوم فعالیت سامانه بارشی طی امروز بر آسمان استان است.

وی با بیان اینکه بر این اساس در اکثر نقاط استان افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید و بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود، افزود: بارش برف و باران همچنان در مناطق غربی و جنوبی ادامه دارد؛ احتمال رعد و برق نیز در این نقاط پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی وضعیت هوای استان اصفهان با اشاره به بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته در مناطق غربی و جنوبی استان گفت: بیشترین میزان بارش‌ها از فریدونشهر با ۹.۶ میلی متر آب حاصل از برف و باران گزارش شده است.

علی عسگریان در خصوص وضعیت دمای اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده اضافه کرد: میانگین دمای هوا دو تا چهار درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد و این روند کاهشی تا اوایل هفته ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه دمای هوای شهر اصفهان در گرمترین ساعات به ۱۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و در سردترین ساعات بامداد فردا صفر درجه سانتی‌گراد خواهد بود اظهار کرد: در این بازه زمانی، فریدونشهر با هشت درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین و خوروبیابانک با دمای ۱۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرمترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی شده است.

کد خبر 369086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.