عملکرد قابل قبولی برای ذوب‌آهن داشتیم

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن گفت: در دور برگشت مسابقات نتایج بهتری به دست آوردیم و در مجموع فکر می‌کنم عملکرد قابل قبولی در این دوره از رقابت‌ها داشتیم.

کیوان صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با آخرین دیدار تیمش مقابل زاگرس اسلام‌آباد در ایستگاه پایانی مسابقات لیگ برتر امسال اظهار کرد: قصد داریم با بُرد در این بازی نشان دهیم تیم خوبی هستیم. فقط لیگ را دیر شروع کردیم.

وی با اشاره به اینکه خیلی دیر تیم را بستند افزود: در دور رفت شش بازی واگذار کردیم اما در دور برگشت کم کم عملکردمان بهتر شد و تنها دو باخت داشتیم و چهار امتیاز از دست دادیم درحالی که بقیه تیم‌ها امتیازهای بیشتری از دست دادند. در مجموع عملکرد قابل قبولی برای باشگاه ذوب آهن داشتیم.

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن اضافه کرد: یک هفته از شروع مسابقات گذشته بود که به ما گفتند تیم را تشکیل دهید و فرصت کمی برای بستن تیم و جذب بازیکن داشتیم. به هر حال امیدوارم در بازی امروز پیروز شویم تا کارنامه قابل قبولی بگیریم.

فکر نمی‌کردیم پنجم شویم

صادقی با بیان اینکه در حال حاضر در جایگاه پنجم جدول قرار داریم، خاطرنشان کرد: همین جایگاه پنجمی هم برای ما قابل قبول است، درست است که شاید این جایگاه برای تیم‌های دیگر مورد قبول نبود چراکه از دوماه قبل از شروع مسابقات تیمشان را آماده و تمریناتشان را شروع کرده بودند.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه دیر تیم بسته شد و تمرین هم نداشتید آیا فکر می‌کردید جایگاه پنجمی را به دست آورید خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه همه تیم‌ها بسته شده بودند و ما برخی از بازیکنان را در اختیار نداشتیم فکر می‌کردیم در پایان مسابقات انتهای جدول باشیم اما در دور برگشت نتایج خوبی به دست آوردیم طوری که می‌توانیم بگوییم در دور برگشت قهرمان شدیم.

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن با اشاره به اینکه تیمهای اول و دوم هفته گذشته مشخص شدند، گفت: دو تیم فرازبام خائیز دهدشت و نیروی زمینی کازرون امروز برای کسب جایگاه سومی باید مقابل حریفان خود به میدان بروند.

صادقی درخصوص بازی تیمش مقابل زاگرس اسلام‌آباد اظهار کرد: بسیار علاقه‌مند بودم بازیکنان محروم زاگرس هم در این دیدار حضور داشته باشند زیرا هم بازی زیباتری می‌شد و هم اینکه اگر تیم ما بازی را برد نگویند بازیکنانمان را در اختیار نداشتیم. دوست داریم فردا جبران باختی که داشته ایم را بکنیم.

سرمربی تیم هندبال سپاهان در رابطه با کیفیت مسابقات لیگ امسال افزود: لیگ امسال کیفیت جندانی نداشت چون بسیاری از بازیکنان خوب در تیم‌های خارجی بازی می‌کنند. لیگ برتر هندبال ایران باید سطح بالاتری داشته باشد اما متأسفانه این طور نیست.

امیدوارم فردی رییس فدراسیون شود که از هندبال حمایت کند

وی ادامه داد: هندبال نیاز به حمایت و مدیریت دارد. امیدوارم در انتخابات رییس فدارسیون که اواخر اسفندماه برگزار می‌شود یک رییس با برنامه‌های جدید وارد عرصه شود و از رشته هندبال که نیاز به اسپانسر، پخش تلویزیونی و دیده شدن دارد حمایت کند که اگر این اتفاق‌ها بیفتد در چند سال آینده شاهد به اوج رسیدن هندبال هستیم.

 صادقی با تشکر از باشگاه ذوب آهن خاطرنشان کرد: از مدیر عامل باشگاه و مدیرعامل کارخانه ذوب آهن باید تشکر کنیم که این فرصت را برای جوانان اصفهان بوجود آوردند و امیدوارم این حمایت‌ها ادامه‌دار باشد.

کد خبر 369085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.