۵ دستگاه آمبولانس به بخش اورژانس منطقه بزرگ فریدن اضافه می‌شود

فریدن- نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت گفت: با پیگیری‌های که انجام دادم سه دستگاه آمبولانس به شهرستان‌های حوزه انتخابیه اختصاص یافته است و مجوز دریافت دو دستگاه آمبولانس دیگر نیز گرفته شده است که پس از نیاز سنجی در چهار شهرستان در بین شبکه بهداشت شهرستان‌ها توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدن، اکبر ترکی صبح امروز (جمعه) در جلسه برنامه‌ریزی برای استقرار اورژانس ۱۱۵ شهر دامنه که با حضور غفور راستین، رییس مرکز فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در شهر دامنه برگزار شد با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص جذب اعتبار اورژانس ۱۱۵ شهر دامنه اظهار کرد: بخشی از این اعتبارات از محل تملک دارایی استانی شهرستان فریدن و بخش دیگر آن با پیگیری‌های صورت گرفته توسط خیران کل کشور برای استقرار اورژانس ۱۱۵ شهر دامنه جذب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تامین ۵۰ درصد تجهیزات اورژانس شهر رزوه توسط خیران شهرستان و ۵۰ درصد دیگر آن توسط خیران کشور تقبل شده است، گفت: برای اورژانس ماهورک واقع در شهرستان بوئین میاندشت باید مطالعه جامع انجام شود که پس از جانمایی نهایی آن با توجه به مصوبه استقرار اورژانس ۱۱۵ در این محل تا سال آینده عملیات اجرایی آن با اعتباری که به آن اختصاص یافته، آغاز شود.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت تاکید کرد: مقدمات اولیه اورژانس اسکندری شهرستان فریدن باید انجام بگیرد و در صورت موافقت در این بخش استقرار خواهد یافت.

وی افزود: سه دستگاه آمبولانس با پیگیری‌هایی صورت  گرفته به شهرستان‌های حوزه انتخابیه اختصاص یافته و مجوز دو دستگاه آمبولانس دیگر نیز گرفته شده است که پس از نیاز سنجی در چهار شهرستان در بین شبکه بهداشت و درمان توزیع خواهد شد.

ترکی گفت: پس از پیگیری سفر  معاونان وزارت بهداشت و درمان، شهرداری و اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اعتبار این طرح‌ها تخصیص داده شده است.

کد خبر 369082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.