نصر اصفهانی: شهروندان در زیست پذیری شهر به مدیران کمک کنند

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امیدوارم اگر به واسطه احداث خط دو قطار شهری محدودیت‌هایی در تردد شهروندان ایجاد می‌شود با صبوری و نگاه به توسعه شهر بر ما ببخشند، چرا که تلخی‌ روزهای سختی که شهروندان به واسطه احداث خط دو مترو تحمل می‌کنند را با شیرینی بهره‌برداری از این خط جبران خواهیم کرد.

علیرضا نصراصفهانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: امروز در شهر اصفهان استمرار امید را شاهد هستیم و امیدواریم آغاز عملیات حفاری تونل خط دوم قطار شهری اصفهان بر تمام شهروندان مبارک باشد و خداوند به ما توفیق دهد که تا پایان این دوره بخشی از خط را بهره برداری کرده و در اختیار مردم شریف و نجیب اصفهان قرار دهیم.

وی تاکید کرد: مردم ما استحقاق بهترین خدمات و اقدامات خوب در شهر را دارند و مدیران شهری را در این مسیر همراهی خواهند کرد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: امیدوارم اگر به واسطه احداث خط دو قطار شهری محدودیت‌هایی در رفت وآمد شهروندان ایجاد می‌شود با صبوری، بردباری و نگاه به توسعه شهر بر ما ببخشند، چرا که تلخی‌ روزهای سختی که شهروندان به واسطه احداث خط دو مترو تحمل می‌کنند را با شیرینی بهره‌برداری از این خط جبران خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری برای تحقق اهداف خود نیاز به همراهی و مشارکت مردم دارد، گفت: اگر حمایت، مشارکت و همراهی مردم در زمینه‌های مختلف نباشد، مدیریت شهری در مسیر رسیدن به اهداف خود با مشکلات زیادی مواجه می‌شود، چرا که تجربه ثابت کرده با همراهی و مشارکت مردم کار سرعت می گیرد.

نصراصفهانی استفاده از قطار شهری برای انجام سفرهای روزانه را، در کاهش آلودگی هوا و ترافیک بسیار تاثیرگذار دانست و افزود: هر چه شهروندان کمتر از خودروهای شخصی استفاده کنند و برای انجام سفرهای درون شهری به ناوگان حمل ونقل عمومی بپیوندند، در واقع به زیست‌پذیرتر شدن شهرشان کمک کرده‌اند.

وی تاکید کرد: اطمینان دارم اگر روزی در این شهر خطوط سه گانه مترو مورد بهره‌برداری قرار گیرد، خطوط BRT تقویت شود و حضور تراموا را در شهر اصفهان داشته باشیم هیچ شهروندی به سمت استفاده از وسیله نقلیه شخصی نخواهد رفت و همراهان خوبی برای مدیریت شهری خواهند بود.

کد خبر 369077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.