۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۴
حسینی: بخت با ما یار نبود

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: فکر می‌کنم اگر در بازی‌های آسیایی نتیجه خوبی بگیریم بتوانیم در لیگ برتر هم نتیجه بهتری بگیریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمحمدرضا حسینی پس از تساوی تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز در چهارچوب هفته بیستم لیگ برتر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی تا حدودی تحت تأثیر وزش باد و سرمای خیلی زیاد بود اما فکر می‌کنم امروز در کل بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و اگر بخت با ما یار بود می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

وی ادامه داد: ماشین‌سازی هم برای دریافت حداقل امتیاز آمده بود و سرسخت دفاع می‌کرد. در مجموع توپ‌های ما وارد دروازه نشد و بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید.

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن در پاسخ به اینکه آیا ساعت برگزاری این دیدار اذیتتان کرد تصریح کرد: امروز هوا کمی بیش از حد سرد بود وگرنه ما همیشه در این ساعت تمرین می‌کنیم ولی امشب سرمای هوا زیاد بود.

حسینی در مورد شرایط تیم ذوب آهن گفت: تلاش می‌کنیم که از این شرایط خارج شویم. فکر می‌کنم اگر در بازی‌های آسیایی نتیجه خوبی بگیریم بتوانیم در لیگ برتر هم نتیجه بهتری بگیریم؛ با تلاش بچه‌ها، مردم و رسانه بتوانیم نماینده خوبی برای ایران باشیم و بازی‌های آبرومندانه‌ای انجام دهیم.

کد خبر 369068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.