حدادی‌فر: تحمل کنند یکی دو سال آینده ذوب آهن مدعی می‌شود

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن گفت: از همه می‌خواهم تحمل کنند، شاید من نباشم اما بازیکنان جوان فعلی تیم، در سال‌های آینده جواب هواداران را می‌دهند و یکی دو سال آینده ذوب آهن تیم مدعی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن پس از تساوی تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز در چهارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بازی خوبی بود، مالک توپ و میدان بودیم، چند موقعیت خوب هم داشتیم اما استفاده نکردیم و در نهایت سه امتیاز حساس را از دست دادیم.

وی با بیان اینکه شرایط تیم به نحوی است که باید در بازی‌هایمان در لیگ حتماً برنده شویم، ادامه داد: کاری نمی‌شود کرد و باید تمام تمرکزمان را برای بازی‌های آینده بگذاریم.

حدادی‌فر در خصوص دلیل افت ذوب آهن در لیگ امسال، افزود: این شرایط در طول چند سال ممکن است پیش بیاید. بازیکنانی که باید داشته باشم را نداریم؛ خرج هایی که تیم های دیگر می‌کنند را ما نکردیم اما در مقابل ما بازیکنان جوان خوبی داریم که امروز هم دو سه نفر از آن‌ها در زمین بودند و کیفیت بازی آن‌ها را دیدیم و مطمئناً در دو سه سال آینده تیم خوبی از ذوب آهن خواهید دید.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن خاطرنشان کرد: برای بهتر شدن شرایط یا باید هزینه زیادی برای تیم کرد و بازیکنان گران‌قیمت را به تیم آورد یا باید تاوان جوانان الان را بدهیم تا در دو سه سال آینده شرایط ذوب آهن خوب شود.

 حدادی‌فر گفت: امسال شرایط ذوب آهن قابل قیاس با سال‌های گذشته نیست چون هم از لحاظ بازیکن و هم از نظر کیفیت واقعاً در مضیغه هستیم. من باید با مردم و طرفداران ذوب آهن صادق باشم. از همه می‌خواهم تحمل کنند، شاید من نباشم اما  بازیکنان جوان فعلی تیم، در سال‌های آینده جواب هواداران را می‌دهند و یکی دو سال آینده ذوب آهن تیم مدعی می‌شود چون واقعاً بازیکنان جوانان خوبی داریم که حتی می‌توانند در تیم ملی هم بازی کنند.

وی در خصوص مشکلات تیم، اظهار کرد: صد در صد مشکلات مالی داریم اما خیلی امیدوار هستیم این مشکلات حل شود و همه باید کمک کنند و دست به دست هم دهند تا مشکلات حل شود؛ کادر فنی از نیم‌فصل فعالیتش را شروع کرد و تیم با نظر او بسته نشد ضمن اینکه بازیکنان مدنظر خودش را هم نگرفت و اردوی تدارکاتی نداشتیم؛ در اصل ما در تعطیلات نیم‌فصل کار خاصی نکردیم و فقط با همین بازیکنان و شرایط فعلی تمرین کردیم.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن در مورد دیدارهای باشگاه‌های آسیا، اضافه کرد: در حال حاضر شرایط سختی داریم و سه چهار روز یکبار بازی داریم؛ تیم عراقی هم تیم خوب و قدرتی است و چاره‌ای نیست، باید با جان و دل بازی کنیم. شرایطمان در لیگ بد است اما امیدواریم چند پله صعود کنیم؛ مطمئن باشید تمام تلاشمان را می‌کنیم که از مرحله گروهی صعود کنیم.

کد خبر 369063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.