کنعانی‌زادگان: بازی ساعت ۱۵ هم برگزار می‌شد فرقی نداشت

بازیکن تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: وزش باد خیلی اذیتمان کرد و نتوانستیم بازی خودمان را انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین کنعانی‌زادگان پس از تساوی تیمش مقابل ذوب آهن در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در ابتدا باید بگویم خدا را شکر می‌کنم که توانستیم کلین شیت کنیم. از کادر فنی و همه بازیکنان تشکر می‌کنم که اجازه ندادند علی حیدری، دروازه‌بان جوان‌مان گل بخورد. می‌خواستیم در این بازی دروازه‌ بسته بماند که خدا را شکر هم بازیکنان کمک کردند و این اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: باد خیلی اذیت‌مان کرد چون فقط در زمین توپ را حفظ می‌کردیم؛ تمریناتی در این هفته داشتیم و روی نقاط ضعف و قوت ذوب آهن خیلی کار کردیم که متأسفانه باد اجازه نمی‌داد حتی فوتبالی که بخواهیم بازی کنیم.

کنعانی‌زادگان در مورد سردی هوا خاطرنشان کرد: درست است هوا خیلی سرد بود اما برای هر دو تیم بود و فرقی نمی‌کرد. بیشتر باد اذیت‌مان کرد تا سردی هوا چون وزش باد اجازه نمی‌داد در زمین بازی کنیم.

بازیکن تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در پاسخ به این سوال که گفته می‌شد بهتر بود این بازی هم همزمان با بازی فولاد و استقلال ساعت ۱۵ برگزار شود، خاطرنشان کرد: می‌توانستند این بازی را هم ساعت ۱۵ برگزار کنند اما این سوال را باید از سازمان لیگ و برنامه‌ریزی که انجام داده‌اند، بپرسید؛ ما که مشکلی نداشتیم البته اگر ساعت ۱۵ هم برگزار می‌شد باز هم همین باد وجود داشت.

وی گفت: ما خوب بازی کردیم و موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم به خصوص دقیقه ۹۰ بازی که اگر توپ‌مان به گل تبدیل می‌شد با سه امتیاز شیرین به خانه برمی‌گشتیم.

کد خبر 369058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.