مهدی‌زاده: اگر بچه‌ها یکدل شوند به کسب سهیمه فکر می‌کنیم

بازیکن تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: تمام تلاشمان را می‌کنیم که بتوانیم بالای جدول قرار بگیریم و در صورتی که بچه‌ها یکدل شوند نگاهی هم به کسب سهمیه داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد مهدی‌زاده پس از تساوی تیمش مقابل ذوب آهن در هفته بیستم لیگ برتر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با وجود شرایط جوی و بادی که در ورزشگاه می‌وزید نتوانستیم بازی خوبی ارائه دهیم؛ هر دو تیم دوندگی بسیاری داشتند با این حال خدا را شکر می‌کنیم توانستیم با کسب یک امتیاز از زمین بیرون بیاییم.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد از نتیجه تساوی رضایت دارید، گفت: کادر فنی تیم سعی می‌کند در طول هفته طوری برنامه‌ریزی کند که برای کسب سه امتیاز وارد میدان شویم و تنها برای کسب یک امتیاز ابن همه راه به اینجا نمی‌آییم.

مهدی‌زاده افزود: اگر بازی‌های تیم ما را نگاه کنید می‌بینید که اکثر بازی‌های ما هجومی و حمله است و فقط به دنبال ضدحمله نیستیم یا اینکه طوری بازی نمی‌کنیم که تیم حریف بر ما تسلط داشته باشد.

بازیکن تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی می‌کنید در پایان فصل تیم ماشین‌سازی چه جایگاهی را کسب کند، گفت: فوتبال را نمی‌توان پیش‌بینی کرد اما تمام تلاشمان را می‌کنیم که بتوانیم بالای جدول قرار بگیریم و در صورتی که بچه‌ها یکدل شوند نگاهی هم به کسب سهمیه داریم.

کد خبر 369055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.