برد استقلال و پرسپولیس در آغاز هفته بیستم لیگ برتر

هفته بیستم لیگ برتر فوتبال با پیروزی تیم‌های استقلال و پرسپولیس آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، امروز چهار دیدار برگزار شد که طی آن تیم‌های استقلال و پرسپولیس برابر حریفان خود به برتری رسیدند.

در نخستین دیدار امروز تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی سه بر یک استقلال به پایان رسید. گادوین منشا در دقیقه ۱۵، آیاندا پاتوسی در دقیقه ۴۰ و اسماعیل گونسال‌وس در دقیقه ۹۴ گل‌های استقلال را به ثمر رساند و حسن بیت سعید نیز در دقیقه ۳۸ تک گل فولاد را زد.

در دیگر دیدار امروز پارس جنوبی و سایپا در ورزشگاه تختی جم رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. در دقیقه ۷۰ این دیدار سایپا صاحب یک ضربه پنالتی شد که این ضربه را آرش رضاوند زد اما رحمان احمدی پنالتی او را مهار کرد.

دیگر دیداری که با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید هم دیدار ذوب آهن و ماشین سازی تبریز بود، دیداری که در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد.

اما یکی دیگر از دیدارهای حساس امروز در ورزشگاه آزادی بین پرسپولیس و صنعت نفت آبادان برگزار شد. در این دیدار پرسپولیس کاملاً برتر از حریف خود ظاهر شد و موفق شد با تک گل علی علیپور در دقیقه ۲۱ به پیروزی یک بر صفر برسد. علیپور در دقیقه ۸۶ یک ضربه پنالتی را هم از دست داد.

بدین ترتیب در پایان بازی‌های امروز پرسپولیس با دو بازی بیشتر نسبت به سپاهان با سه امتیاز بیشتر به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد.

کد خبر 369051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.