منصوریان: فرصت کافی برای ریکاوری نداشتیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: در این مدت بازی‌های فشرده‌ای انجام دادیم و یک سفر خارجی هم داشتیم که باعث شده فرصت کافی برای ریکاوری بدنی در اختیار نداشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا منصوریان پس از تساوی تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز در هفته بیستم لیگ برتر، اظهار کرد: در این مدت بازی‌های فشرده‌ای انجام دادیم و یک سفر خارجی هم داشتیم که باعث شدفرصت کافی برای ریکاوری بدنی در اختیار نداشته باشیم.

وی ادامه داد: با این وجود سعی کردیم طوری برنامه‌ریزی کنیم که بدن بازیکنان در این هوای سرد بتواند نسبت به حریف شرایط آماده‌تری را تجربه کند البته این سرما می‌تواند در رقابت‌های آسیایی به کمک تیم ما بیاید و رقبای عربی ما در این هوا کارشان سخت می‌شود.   

منصوریان تصریح کرد: بازیکنان حریف وقت تلف کردند که از دست داور هم کاری بر نمی‌آمد؛ در این شرایط باید زود به گل برسیم تا حریف این کار را انجام ندهد. همین کار را در وقت اضافه مقابل الکویت انجام دادیم و بازیکنان حریف دیگر وقت تلف نکردند. فرهنگ اتلاف وقت از فوتبال خلیج فارس به لیگ برتر ما آمده است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن خاطرنشان کرد: یک مربی بعید است به بازیکنانش بگوید که وقت تلف کنند و این کار خود بازیکن است.

منصوریان گفت: چمن فولادشهر ایده‌آل است و به ما شانس بازی می‌دهد. علاوه بر این در سرما هم باید به حریف فشار بیاوریم. از بازیکنان فوق‌العاده راضی هستم.

وی اضافه کرد: بازیکنان در مقابل الغرافه برای پرچم ایران جنگیدند اما در برابر استقلال شرایط خوبی نداشتیم.

کد خبر 369049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.