۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸
نویسنده «پایتخت» درگذشت

خشایار الوند فیلمنامه‌نویس موفق کشورمان که بیشتر مخاطبان او را با آثار طنزی چون «نقطه چین»، «در حاشیه» و «مجموعه های پایتخت» می شناسند در اثر سکته قلبی درگذشت.

به گزارش ایمنا، صبح امروز پنجشنبه برزو ارجمند بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در پستی اینستاگرامی درگذشت این فیلمنامه‌نویس را اعلام کرد.

«الهام غفوری» تهیه کننده سریال پایتخت گفت: متاسفانه دقایقی پیش با خبر شدیم که آقای خشایار الوند بر اثر سکته قلبی درگذشت.

به گزارش ایمنا، الوند فعالیت در سینما را با نگارش فیلمنامه‌های «مزاحم» و «برگ برنده» هر دو به کارگردانی برادرش سیروس الوند شروع کرد.اما عمده شهرت او به نگارش فیلمنامه سریال ها و مجموعه های طنز موفق چون «نقطه چین»، «شب های برره»، «باغ مظفر»، «گنج مظفر»، «مرد هزار چهره»، «مرد دو هزار چهره»، «قهوه تلخ»، «ویلای من»، «شوخی کردم» و «در حاشیه» همه به کارگردانی مهران مدیری؛ «پایتخت»، «پایتخت ۳»، «پایتخت ۵»، «در حاشیه»، «پایتخت ۴» و «علی‌البدل» به کارگردانی سیروس مقدم؛ «کمربندها را ببندیم» به کارگردانی مهدی مظلومی، «مسافران» به کارگردانی رامبد جوان؛ «دیوار به دیوار» و «دیوار به دیوار ۲» به کارگردانی سامان مقدم باز می گردد.

کد خبر 368991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.