افزایش ساعات‌کاری پارکینگ‌های شهر در آستانه نوروز

معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: در ایام پایانی سال با توجه به افزایش حجم سفرهای درون شهری شهروندان، ساعات کار پارکینگ‌های محدوده مرکزی شهر تا ساعت ۲۴ افزایش یافته است.

علیرضا صلواتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: در حال حاضر، ۱۳۶ پارکینگ در سطح شهر اصفهان وجود دارد که ۴۲ پارکینگ متعلق به مدیریت شهری و مابقی در اختیار بخش خصوصی است.

وی افزود: ۲۱ هزار فضای پارک در پارکینگ‌های شهر اصفهان وجود دارد که ۱۴ هزار واحد آن یعنی حدود ۷۰ درصد در اختیار مدیریت شهری بوده و در حال خدمت‌رسانی به شهروندان است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان با بیان اینکه تلاش شهرداری ارتقاء کیفیت پارکینگ‌های سطح شهر است، تصریح کرد: علی‌رغم اینکه طی سال‌های گذشته نارضایتی‌هایی از سوی شهروندان در خصوص دریافت اضافه وجه در پارکینگ‌ها و سایر مسائل وجود داشت، با ارتقاء کیفیت پارکینگ‌های سطح شهر خوشبختانه میزان شکایات به کمتر از تعداد انگشتان دست رسیده و این موفقیت بزرگی است که شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان از پارکینگ های سطح شهر هستیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر در پارکینگ‌های متعلق به شهر اصفهان پرداخت نقدی نداریم و پرداخت کرایه تنها با استفاده از اصفهان کارت و یا با سایر کارت های شبکه شتاب انجام می‌شود.

صلواتی با بیان اینکه خدمات ارائه شده در پارکینگ های متعلق به شهرداری اصفهان از جمله آسانسور، نور، روشنایی، سرویس های بهداشتی و رنگ آمیزی در سطح بسیار مطلوب است، گفت: شهرداری اصفهان سالانه یک میلیارد تومان هزینه می‌کند تا خدمات پارکینگ‌ها و زیرساخت‌های خدماتی آنها بهبود یابد، همین بهبود باعث افزایش ۹۰ درصدی رضایتمندی شهروندان شده است.

وی خاطرنشان کرد: در ایام پایانی سال با توجه به افزایش حجم سفرهای درون شهری شهروندان، ساعات کار پارکینگ‌های محدوده مرکزی شهر تا ساعت ۲۴ افزایش یافته و در ایام نوروز نیز فعالیت آنها به صورت شبانه روزی خواهد بود.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با بیان اینکه سال آینده چند پارکینگ در محدوده طرح زوج و فرد در نظر گرفته می شود، گفت: شهروندان برای مشارکت در کاهش آلودگی هوا و ترافیک سطح شهر می توانند خودروهای خود را در پارکینگ های مجاور پایانه های صفه و کاوه، شهرک قدس در خیابان امام خمینی، میدان ۲۵ آبان، میدان شهدا و چهارراه تختی پارک و ادامه سفر خود را با قطار شهری انجام دهند.

وی تاکید کرد: اگر شهروندان انتقاد یا شکایتی از رفتار کارکنان و یا کیفیت ارائه خدمات در پارکینگ‌های سطح شهر دارند می‌توانند مراتب را از طریق شماره ۱۳۷ شهرداری یا سامانه ۳۰۰۰۳۷۱۳۷ اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی لازم انجام شود.

کد خبر 368973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.