تصادف زنجیره‌ای بر حجم ترافیک شهر افزود

در ابتدای بزرگراه میرزا کوچک خان چهار دستگاه خودرو با یکدیگر برخورد کردند که این تصادف نتیجه غیر از افزایش ترافیک در شهر نداشت؛ این خودروها شامل دو دستگاه پژو، یک دستگاه پراید و یک دستگاه پیکان است.

به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام  مرکز اطلاع رسانی سامانه ترافیکی شهر، امروز-چهارشنبه ساعت ١٩-  خیابان بزرگمهر در مسیر شمال به جنوب در محدوده حدفاصل تقاطع هشت بهشت  تا خیابان بزرگمهر و در مسیر شرق به غرب خیابان هشت بهشت حدفاصل حمزه تا تقاطع گلزار تردد ترافیکی سنگین مشاهده می شود، در خیابان سلمان فارسی در مسیر شرق به غرب  و پل چمران در مسیر شرق به غرب هم ترافیک سنگین است.

در طول خیابان شمس آبادی، مسیر شرق به غرب خیابان کمال اسماعیل  و مسیر شرق به غرب خیابان عبدالرزاق نیز به علت توقفات دوبله و غیر مجاز شاهد تردد ترافیکی سنگین هستیم.

در خیابان های شیخ صدوق در مسیر شمال به جنوب، طول خیابان توحید در مسیر جنوب به شمال، بلوار دانشگاه حدافاصل میدان آزادی تا تقاطع توحید شرق به غرب ، تقاطع های هم جوار میدان آزادی، بوستان سعدی و مسیر غرب به شرق بوستان ملت ترافیک سنگین است.

بزرگزاره شهید صیاد شیرازی در مسیر شمال به جنوب،بزرگراه شهید خرازی در مسیر جنوب به شمال، مسیر شرق به غرب بزرگراه بزرگراه صفه و مسیر جنوب به شمال بزرگراه حبیب الهی تردد ترافیکی سنگین را شاهد هستیم.

کد خبر 368943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.