نمایشگاه بزرگ  اصفهان می‌تواند قطب جذب منابع مالی و اقتصادی باشد

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه نمایشگاه بین‌المللی بزرگ به قطب جذب منابع مالی و اقتصادی برای اصفهان تبدیل خواهد شد، گفت: طی یک سال گذشته پیشرفت‌های بسیار مطلوبی در اجرای نمایشگاه بین‌المللی بزرگ ایجاد شده که مرهون تلاش‌های تیم اجرایی و حمایت‌های شهرداری اصفهان است.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره رسانه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، حسین امیری در بازدید از پروژه در حال ساخت نمایشگاه بین‌المللی بزرگ با اشاره به ظرفیت‌های بسیار بالای نمایشگاه بین‌المللی بزرگ، اظهار کرد: این مجموعه می‌تواند بسیاری از مشکلات اصفهان را در ابعاد اقتصادی و کسب و کار مرتفع کند.

وی با تاکید بر اینکه نمایشگاه بین‌المللی بزرگ به قطب جذب منابع مالی و اقتصادی برای اصفهان تبدیل خواهد شد، افزود: طی یک سال گذشته پیشرفت‌های بسیار مطلوبی در اجرای نمایشگاه بین‌المللی بزرگ ایجاد شده که مرهون تلاش‌های تیم اجرایی و حمایت‌های شهرداری اصفهان است.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه محل فعلی برگزاری نمایشگاه‌های اصفهان شرایط مطلوبی ندارد و به دلیل جذب جمعیت بسیار بالا، مشکلات ترافیکی زیادی برای مردم ایجاد می‌کند، تصریح کرد: پروژه نمایشگاه بین‌المللی بزرگ پس از تکمیل به محلی برای برگزاری نمایشگاه‌های باشکوه منطقه‌ای و بین‌المللی تبدیل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان نیز در این بازدید با اشاره به اینکه روند ساخت و تکمیل نمایشگاه بزرگ به سرعت در حال انجام است، گفت: اکنون ۱۷ جبهه کاری به صورت موازی در پروژه فعال هستند.

علی یارمحمدیان با بیان اینکه قراردادهای جدیدی با پیمانکاران متعدد امضا شده تا بخش‌های دیگری از پروژه نیز فعال شود، افزود: بسیاری از فعالیت‌های مورد نیاز برای اجرای پروژه تعیین تکلیف شده و به زودی قرارداد اجرای سیستم سرمایشی و گرمایشی آن نیز منعقد خواهد شد و به مرحله اجرا خواهد رسید.

وی تاکید کرد: در صورتی که قرارداد اجرای سیستم سرمایشی و گرمایشی پروژه منعقد شود و در کنار آن، ساخت بخش‌های دیگر هم ادامه یابد، می‌توان امیدوار بود که پروژه نمایشگاه بین‌المللی بزرگ اصفهان تا یک سال دیگر به مرحله بهره‌برداری برسد.

کد خبر 368932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.