حریق کارخانه چسب حبیب آباد ۴ مصدوم داشت

رییس مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: چهار نفر در حادثه حریقکارخانه چسب در محدوده حبیب آباد مجروح شدند.

غفور راستین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص حادثه حریق صبح امروز اظهار کرد: این حادثه ساعت ۸ و ۴۶ دقیقه در کارخانه چسب در محدوده حبیب آباد اتفاق افتاد.

وی با تاکید به اینکه دو کد نیروهای امدادی اورژانس حبیب آباد و دولت آباد به محل این حادثه حریق اعزام شدند، گفت: در این حادثه چهار نفر مصدوم و دچار دود گرفتگی شدند که یک نفر از مصدومان در محل حادثه درمان سرپایی شد و  سه نفر دیگر برای تکمیل درمان به بیمارستان غرضی منتقل شدند.

رییس مرکز اورژانس استان اصفهان همچنین از وقوع حادثه گاز گرفتگی در خمینی شهر خبر داد و گفت: این حادثه مسمومیت با گاز سمی co ساعت ۶ و ۴۳ دقیقه صبح امروز به علت نشت گاز  co در اثر خارج شدن از لوله بخاری در خمینی شهر خیابان ۱۷ شهریور رخ داد.

راستین تاکید کرد: حادثه گاز گرفتگی فوتی نداشت و یک نفر مصدوم این حادثه که خانمی ۲۵ ساله بود برای درمان به بیمارستان اشرفی خمینی شهر منتقل شد.

 وی با اشاره به آمار فعالیت‌های اورژانس استان اصفهان در روز گذشته اظهار کرد: تعدادکل تماس ها با این مرکز سه هزار و ۸۳۱ مورد و تعداد کل ماموریت‌ها ۴۹۷ مورد و تصادفات شهری ۹۹ مورد و تعداد تصادفات جاده ای ۱۵ مورد گزارش شده است.

کد خبر 368919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.