ثبت‌نام حج تمتع از ۱۰ اسفند آغاز می‌شود

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان گفت: ثبت نام اولویت‌های حج تمتع ۹۸ در کاروان‌ها از روز جمعه دهم اسفند آغاز می‌شود.

غلامعلی زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ثبت نام اولویت‌های حج تمتع ۹۸ در کاروان‌ها از روز جمعه دهم اسفند آغاز می‌شود.

وی افزود: دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تا تاریخ ۳۰ بهمن ماه سال ۱۳۸۵ که نسبت به تکمیل اطلاعات و دریافت کد رهگیری از سامانه reserve.haj.ir اقدام کرده‌اند می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه دهم اسفندماه برای ثبت نام در کاروان مورد نظر اقدام کنند.

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان ادامه داد: فرآیند ثبت‌نام کاروان‌های حج ۹۸ تنها با نام‌نویسی در کاروان‌های شهر یا شهرستان محل سکونت در سامانه امکان‌پذیر خواهد بود. زائران باید اطلاعات خود را در سامانه reserve.haj.ir بروز رسانی و اصلاح کنند چرا که در غیر این صورت اعزام آنها به دوره‌های بعدی موکول می‌شود.

وی افزود: برای تسهیل در پرداخت هزینه‌های زائران حج تمتع سال ۱۳۹۸ هزینه سفر در دو قسط دریافت می‌شود که قسط اول مبلغ ۱۵ میلیون تومان (به علاوه اصل مبلغ ودیعه و سودهای تعلق گرفته به آن) همزمان با ثبت‌نام در کاروان‌ها دریافت خواهد شد و قسط دوم نیز پس از انجام معاینات پزشکی دریافت می شود که زمان آن را در آینده اعلام می‌کنیم.

کد خبر 368900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • سکینه لاغری NL ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
    1 3
    انصرافی سال قبل هستم و امسال قصد انجام حج دارم
  • نصرت الله. رفیعی IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
    5 1
    سلام درصورت ثبت نام درکاروانها وپرداخت پیش پرداخت 15 ملیونی وعدم توانائی فراهم کردن بقیه هزینه سفرحج تمتع آیا امکان انصراف ودریافت پرداختی میباشد یاخیر
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
    2 0
    درچه سایتی باید وارد شویم؟