۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷
 غرب و جنوب اصفهان سفید پوش شد

کارشناس پیش‌بینی وضعیت هوای استان اصفهان گفت: سامانه بارشی از شب گذشته فعالیت خود را در مناطق غربی و جنوبی استان اصفهان آغاز کرده است و همچنان بارش‌ها ادامه دارد.

حجت‌الله علی عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی طی دو روز  آینده، اظهار کرد: در این بازه زمانی، همچنان شاهد ناپایداری‌های جو بر آسمان استان هستیم.

وی با بیان اینکه  سامانه بارشی از شب گذشته فعالیت خود را در مناطق غربی و جنوبی استان اصفهان آغاز کرده است، افزود: بر این اساس در اکثر مناطق استان افزایش ابر، بارش پراکنده باران، باد شدید و توفان لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی وضعیت هوای استان اصفهان ادامه داد: فعالیت این سامانه در روز پنجشنبه کاهش می‌یابد و از روز جمعه شاهد افزایش بارش‌ها در استان خواهیم بود.

علی عسگریان در خصوص وضعیت دمای اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده اضافه کرد: میانگین دمای هوا در استان تغییر محسوسی نخواهد داشت که بر این اساس اصفهان در گرمترین ساعات به دمای ۱۲ و در سردترین ساعات بامداد فردا به شش درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

وی افزود: در این بازه‌ زمانی، بویین و میاندشت و میمه با دمای شش درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین و چوپانان با دمای ۲۲ درجه‌سانتی‌گراد بالای صفر گرمترین نقاط استان اصفهان پیش‌بینی شده است.

کد خبر 368896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.