کسب نخستین مدال بانوان شهرضا در مسابقات رالی کشوری

شهرضا - رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا از کسب نخستین مدال بانوان این شهرستان در مسابقات اتومبیلرانی کشور، خبر داد.

به گزاش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی‌نقی انصاری ظهر امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: "بهاره‌سادات کهنگی"، اتومبیلران شهرضایی مقام سوم و مدال برنز مسابقات "درگ اتومبیلرانی" قهرمانی کشور را کسب کرد.

وی تصریح کرد: با کسب مدال توسط این بانوی اتومبیلران که در کلاس پژو ۲۰۶ اختصاصی بانوان در این مسابقات شرکت کرده بود، نخستین مدال "هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرضا" در بخش بانوان در رقابت‌های کشوری به دست آمد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا با اشاره به برگزاری رقابت‌های پومسه کارگران کشور، اظهار کرد: در رده بزرگسالان این رقابت‌ها، "سپیده برده‌جی"، تکواندو کار شایسته شهرضا، مدال برنز انفرادی و مدال نقره تیمی را به خود اختصاص داد.

انصاری همچنین با اشاره به برگزاری مرحله دوم لیگ دوچرخه سواری استان اصفهان در بخش کراس کانتری، تصریح کرد: در این مسابقات، "عباس جاوری" از شهرضا، توانست با حفظ جایگاه در طول مسابقه و با اختلاف چشمگیر از خط پایان بگذرد و با احراز مقام نخست رده جوانان، عنوان قهرمانی را کسب کند.

وی ادامه داد: در رده نوجوانان این رقابت‌ها نیز "نیما عمادی"، دیگر شرکت کننده تیم شهرضا، با پشت سر گذاشتن رقبا در دور پایانی، به عنوان نفر دوم از خط پایان گذشت و نایب قهرمان شد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا از درخشش پاورکاران این شهرستان در فستیوال بزرگ پاورلیفتینگ و ددلیفت کشور، خبر داد و افزود: "محمدحسین نیک‌اقبال" و "ایمان طبیبیان"، مقام نخست تک‌لیفت و "محمدحسین استادپور" و "امین طبیبیان"، مقام نخست پاورلیفتینگ را کسب کردند.

انصاری از کسب سه مدال طلا برای ورزشکاران این شهرستان در مسابقات پاورلیفتینگ استان چهارمحال و بختیاری خبر داد و یادآور شد: "علی مرادپور"، مقام نخست دسته ۸۲.۵ و اورال نوجوانان، "حمید نعمت‌الهی"، مقام نخست دسته ۶۷.۵ بزرگسالان و "ابوالفضل هاشمی" مقام نخست دسته ۷۵ جوانان را به خود اختصاص دادند.

وی با اشاره به برگزاری دومین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی منطقه جنوب کشور، اظهار کرد: در این رقابت‌ها که با حضور تیم‌هایی از استان‌های اصفهان، فارس،کهکیلویه و بویراحمد، هرمزگان و خوزستان شرکت کردند، تیم  هیئت روستایی شهرضا به نمایندگی از استان اصفهان، با کسب دو مقام سومی در رشته‌های "لی لی"  و بازی‌های آیینی و یک مقام چهارمی در رشته "چوب کشی" به کار خود پایان داد.

کد خبر 368891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.