استارتاپ ها در شرایط تحریم به آتش نشانی کمک کنند

شهردار تهران گفت: استارتاپ ها می توانند در شرایط تحریم به تامین تجهیزات آتش نشانی کمک کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیروز حناچی عصر امروز _سه شنبه 7 اسفند ماه_ در اختتامیه همایش آتش نشانی و ایمنی شهری که در سالن همایشهای هتل المپیک تهران برگزار شد، اظهار کرد: سازمان آتش نشانی شهرداری تا حد زیادی به استفاده از سرمایه ها ی انسانی متعهد است. همکاری با دانشگاهها و مراکز علمی نیز برای تقویت بنیه علمی آتش نشانی و مجهز شدن به علوم روز از دیگر اقدامات مهم این سازمان است.

شهردار تهران گفت: استارتاپها نیز می توانند در شرایط تحریم به تامین تجهیزات آتش نشانی کمک کنند.

وی با بیان لزوم توجه به تجارب بین المللی افزود: در ۱۷ ژانویه ۱۹۹۵، زلزله ای در ژاپن اتفاق افتاد که در شیوه برخورد با بحرانها بسیار اثرگذار بود. این زلزله بیش از هفت ریشتری با بیش از ۶ هزار کشته بسیاری از کاستیهای شهر غیرتاب آور را مشخص و تحولات زیادی در ژاپن ایجاد کرد.

شهردار تهران با بیان اینکه استفاده از مصالح سبک در ساختمانها، تقویت ایمنی زیر ساختها، پلها و بنادر از جمله تحولات ناشی از این زلزله بود، خاطر نشان کرد: انتقال تجارب و آموزشهای بین المللی می تواند بسیار موثر باشد و به افزایش تجربه و اعتماد به نفس پرسنل ما کمک کند.

حناچی ادامه داد: ممکن است برخی کشورها در زمینه آموزش و تجهیزات آتش نشانی از ایران جلوتر باشند، اما واقعیت این است که ایران در این حوزه از بسیاری کشورها جلوتر است؛ دانستن موقعیت برتر کشور می تواند به افزایش اعتماد به نفس پرسنل آتش نشانی کمک کند.

کد خبر 368845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.