محمدی:پردیس هنر اصفهان پاتوقی برای هنرمندان است

رییس کمیسیون امور اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تلفیق فضاهای طبیع، فرهنگی و هنری شهر را برای افزایش نشاط اجتماعی در دستور کار قرار داده‌ایم.

کوروش محمدی در حاشیه آیین بهره‌برداری پردیس هنر اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه اصفهان ظرفیت‌های ویژه فرهنگی و هنری دارد، اظهار کرد: به منظور استفاده از این ظرفیت‌ها فضاهای موجود و با کاربری مناسب شهری را مورد توجه قرار داده تا بتوانیم از آنها به عنوان پاتوق های فرهنگی و تفریحی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه شهربازی آبشار که امروز به پردیس هنر اصفهان تبدیل شده از جمله این فضاها است، افزود: با برنامه ریزی بر روی این پروژه و هدفگذاری برای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و هنری در شهر اصفهان این پروژه را به بهره برداری رساندیم.

رییس کمیسیون امور اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه تقویت گذرهای فرهنگی در دستور کار دوره پنجم مدیریت شهری اصفهان قرار دارد، ادامه داد: همچنین درصدد هستیم  تلفیقی از فضاهای فرهنگی و هنری و فضاهای طبیعی شهر اصفهان ایجاد کنیم تا شهروندان در کنار این فضاها به نشاط اجتماعی برسند.

وی تاکید کرد: توسعه چنین فضاهایی در شهر اصفهان همبستگی خاصی را نیز بین اقشار خاص و مختلف جامعه از جمله هنرمندان، فرهنگیان، اصحاب رسانه و ... ایجاد خواهد کرد ضمن اینکه در  پردیس هنر اصفهان به فرهنگ، هنر و طبیعت احترام گذاشته‌ایم.

کد خبر 368840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.