طغیانی: فضای پردیس هنر اصفهان در نوع خود بی‌نظیر است

رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ساختار شکل گیری وروش طراحی ارگانیک پردیس هنر اصفهان که در مجاورت رودخانه زاینده رود قرار گرفته در نوع خود بی نظیر است.

شیرین طغیانی در حاشیه آئین بهره برداری از پردیس هنر اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: فضاهای فرهنگی و هنری ایجاد شده در سطح شهر اصفهان می‌تواند زمینه‌ای برای حضور مردم در مناسبت‌های مختلف باشد که این امر سرزندگی و نشاط مردم را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: ظرفیت پردیس هنر اصفهان به عنوان یک فضای پارک، چنانچه با جریان آب زاینده‌رود نیز همراه شود فراتر از تصور اکنون است.

رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: اصفهان به دلیل وجود رودخانه زاینده رود و پارک‌های حاشیه‌ای آن جزء شهرهای استثنائی  از نظر دارا بودن چنین مکان‌هایی است، البته  در شهر اصفهان پیش از این نیز این فضاها وجود داشته اما نحوه نگرش به فضا، ساختار شکل‌گیری و روش طراحی ارگانیک پردیس هنر در نزدیکی رودخانه در نوع خود بی نظیر است.

طغیانی گفت: پردیس هنر اصفهان قابلیت‌های خاصی دارد که امید است با برنامه‌ریزی حوزه هنری، قابلیت‌های این فضا را بیش از پیش منحصر به فرد کند.

رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان ابراز امیدواری کرد: حوزه‌های معماری و شهرسازی با ایجاد سایر فضاها در شهر هم به تقویت توزیع عادلانه خدمات کمک کنند و عدالت اجتماعی را با ایجاد دسترسی مردم به فضاهای ویژه شهری فراهم سازند.

کد خبر 368836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.