هیچ تاریخی غیر از ۳ خرداد را برای جام حذفی نمی‌پذیریم

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: طبق تقویمی که سازمان لیگ به ما داده بود، فینالیست‌ها باید قبل از شروع نیم‌فصل دوم مشخص می‌شدند ولی با توجه به فشردگی مسابقات و حضور پرسپولیس در فینال جام باشگاه‌های آسیا، این برنامه امکان‌پذیر نبود.

رضا فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با شرایط تیم سپاهان برای رویارویی با تراکتورسازی تبریز، اظهار کرد: تیم شرایط خوبی دارد؛ امروز و فردا در باغ فردوس تمرین داریم و عصر فردا (پنجشنبه) ساعت ۱۵ راهی تبریز می‌شویم.

وی با بیان اینکه تمامی بازیکنان از شرایط آمادگی بدنی یکسانی برخوردار هستند، افزود: همه بازیکنان سرحال و آماده هستند و اینکه سپاهان روز جمعه با چه ترکیبی به مصاف تراکتورسازی برود بستگی به نظر سرمربی تیم دارد؛ تنها مصدوم تیم محمد ابراهیمی است که مراحل درمانی این بازیکن رو به پایان است و بعد از بازی با تراکتور به تمرینات تیم اضافه می‌شود.

فتاحی در خصوص اعتراضاتی که طی مدت اخیر به داوری شده است، خاطرنشان کرد: تیم ما نیم‌فصل نخست از سوی داوری ضررهای زیادی را متحمل شد، اگر در بازی با استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان پنالتی‌های ما  از سوی داور گرفته می‌شد، الان با اختلاف امتیاز بیشتری در صدر جدول قرار داشتیم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه به اشتباهات داوری اعتراض کتبی داشته‌ایم اما جوابی دریافت نکردیم، اضافه کرد: امیر قلعه‌نویی اعتقاد دارد اشتباهات داوری عمدی نیست؛ آن‌ها داوران زحمت‌کشی هستند که با کمترین مبلغ دریافتی، داوری می‌کنند.

وی در خصوص نحوه زمانبندی تمرینات تیم در ایام نوروز، تصریح کرد: تمرینات بستگی به زمان شروع بازی‌ها دارد؛ یک بازی معوقه با ذوب آهن داریم که طبق برنامه‌ای که به ما داده‌اند این بازی نهم فروردین ماه باید برگزار شود اما قلعه‌نویی هنوز به ما برنامه‌ای برای آمادگی تیم نداده است؛ البته تیم ما تعطیلاتی ندارد زیرا مدام در حال بازی هستیم و فرصتی برای استراحت نداریم.

فتاحی در رابطه با عقب افتادن بازی با پرسپولیس در جام حذفی، اظهار کرد: طبق تقویمی که سازمان لیگ به ما داده بود، فینالیست‌ها باید قبل از شروع نیم‌فصل دوم مشخص می‌شدند ولی با توجه به فشردگی مسابقات و حضور پرسپولیس در فینال جام باشگاه‌های آسیا، این برنامه امکان‌پذیر نبود.

وی افزود: می‌خواستیم این بازی‌ها طبق همان تقویم سازمان لیگ پیش برود ولی نشد؛ بازی جام حذفی مقابل پرسپولیس را گفته‌اند سوم خردادماه باید انجام دهیم که ما هم طبق همان برنامه بازی می‌کنیم و هیچ تاریخی را غیر از آن تاریخ نمی‌پذیریم.

کد خبر 368835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.