نصر اصفهانی: پردیس هنر به مکانی دائمی برای برگزاری جشن‌ها و مراسم‌های مختلف تبدیل شود

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پروژه پردیس هنر می تواند به مکان دائمی برای برگزاری جشن ها و مراسم های مختلف تبدیل شود.

علیرضا نصر اصفهانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا ضمن تبریک فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت مقام مادر اظهار کرد: خوشحالم امروز به این مناسبت خجسته و در ادامه فعالیت‌ها و خدمت رسانی به شهروندان پروژه ای متفاوت را کلید می زنیم؛ پروژه پردیس هنر فضای جدیدی را در شهر ایجاد خواهد کرد و زمینه ساز افزایش نشاط و شادی جوانان و نوجوانان در سنین مختلف خواهد شد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه خانواده های اصفهانی می توانند یک روز کامل خود را در پروژه پردیس هنر سپری کنند، گفت: البته مأموریت داشتیم که زیرساخت ها را مهیا کنیم، اما در کنار آن شهروندان و هنرمندان که شهر اصفهان به وفور از آن ها دارد، باید کمک کنند تا این محل همیشه سرزنده باشد.

نصر اصفهانی ادامه داد: اگر حضور هنرمندان را با اهداف از پیش تعیین شده نداشته باشیم، استفاده مطلوبی از پروژه پردیس هنر نخواهیم داشت.

وی ابراز امیدواری کرد: پروژه پردیس هنر به صورت شبانه روزی فعال باشد و موج جدیدی را برای افزایش نشاط اجتماعی در شهر شاهد باشیم.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه پروژه پردیس هنر به دلیل قرار گرفتن در مجاورت نمایشگاه اصفهان، مشکل پارکینگ ندارد، اظهار کرد: امیدوارم شاهد فراوانی آب در بستر زاینده رود باشیم و این پروژه مورد استقبال شهروندان قرار گیرد.

نصر اصفهانی تأکید کرد: پروژه پردیس هنر می تواند به مکان دائمی برای برگزاری جشن ها و مراسم های مختلف تبدیل شود چرا که تنها در سالن آمفی تئاتر آن ظرفیت برای پذیرش ۳۵۰۰ نفر وجود دارد.

کد خبر 368834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.