برخورد قانونی پلیس با خودروهای فاقد معاینه فنی

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت : اخذ معاینه فنی از الزمات رانندگی می باشد و پلیس با رانندگان خودروهایی که فاقد معاینه فنی هستند برخورد قاطع و قانونی می کند.

به گزارش ایمنا، سرهنگ رضا رضایی اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایان سال و افزایش مسافرت‌های نوروزی، امید است با مشارکت مردمی و همکاری با پلیس، شاهد کاهش وقوع حوادث رانندگی باشیم.

وی افزود: همراه داشتن برگه معاینه فنی معتبر از الزامات رانندگی است و پلیس با رانندگانی که نسبت به اخذ معاینه فنی اقدام نکرده‌اند برخورد قانونی می‌کند.

این مقام انتظامی ادامه داد: رانندگان می‌بایست گواهینامه مربوط به خودرو، بیمه‌نامه شخص ثالث و مدارک خودرو را همراه داشته باشند و در صورت نیاز به پلیس ارائه دهند.

سرهنگ رضایی گفت: قبل از سفر نسبت به اخذ وضعیت خلافی و پرداخت آن اقدام کنید و در نظر داشته باشید خودروهایی که بیش از ۱۰ میلیون ریال خلافی پرداخت نشده دارند، توقیف خواهند شد .

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان در پایان مجدداد به سفرهای نوروزی و افزایش مسافرت‌ها در این ایام اشاره کرد و از رانندگان خواست حتما به توصیه های پلیس توجه کنند، قوانین راهنمایی و رانندگی رارعایت کنند و از عجله و شتاب و رانندگی با حالت خواب آلودگی اکیدا خودداری شود .

کد خبر 368831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.