شریعتی نیا: افتتاح پردیس هنر، امید به زندگی را افزایش می‌دهد

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شادی و شعفی که فضاهایی همچون پردیس هنر می‌تواند برای مردم ایجاد کند و برگزاری برنامه‌های شاد می تواند در افزایش نشاط جامعه بسیار موثر باشد.

 پورمحمد شریعتی نیا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به اینکه طی گزارشی اعلام شده که اصفهان از نظر نشاط اجتماعی و امید به زندگی در رده‌های آخر شهرهای کشور قرار دارد افتتاح پروژه هایی همچون پردیس هنر می تواند کاستی‌ها را جبران کند.

وی ادامه داد: کارشناسان این موضوع که اصفهان از نظر نشاط اجتماعی و امید به زندگی در رده های آخر کشور قرار دارد را مرتبط با زاینده رود می دانند که البته بی‌تأثیر نیست، اما شادی و شعفی که فضاهایی همچون پردیس هنر می‌تواند برای مردم ایجاد کند و برگزاری برنامه‌های شاد می تواند در افزایش نشاط جامعه بسیار موثر باشد.

این عضو شورای شهر اصفهان با بیان اینکه پروژه پردیس هنر مجموعه‌های مختلفی را در خود جای داده، اظهار کرد: فاز نخست پروژه پردیس هنر در سال گذشته افتتاح شده بود و لازم بود امسال فازهای بعدی این پروژه تکمیل و در اختیار شهروندان قرار گیرد در این راستا طی یکسال و نیم گذشته حدود ۲۳ میلیارد تومان هزینه شده است.

شریعتی نیا خاطرنشان کرد: این مجموعه عظیم می‌تواند با برگزاری برنامه‌های شاد به صورت زنده به افزایش نشاط و شادی مردم کمک کند؛ در واقع هرچه جامعه‌ای شادتر داشته باشیم، سازندگی‌ها نیز بیشتر خواهد بود.

کد خبر 368830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.