ملت: افزایش نشاط اجتماعی از اولویت‌های مدیریت شهری است

رییس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای شهر اصفهان گفت: یکی از اولویت‌های مدیریت شهر اصفهان افزایش نشاط و شادی در بین شهروندان این شهر است.

نصیر ملت در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: توسعه مکان‌های تفریحی در شهر باعث افزایش نشاط اجتماعی در بین شهروندان می‌شود چرا که توسعه یافتگی شهر در گرو توسعه یافتگی شهروندان است.

وی ادامه داد: مدیریت شهری متولی ایجاد و توسعه زیرساخت‌های توسعه شهری در ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است در این راستا یکی از اولویت‌های مدیریت شهر اصفهان افزایش نشاط و شادی در بین شهروندان این شهر است.

این عضو شورا با بیان اینکه ایجاد زیرساخت ها و امکانات برای «تغییر» در شهر یکی از ضرورت های حال حاضر است، تصریح کرد: شهروندان می توانند به واسطه حضور در این اماکن فضای روحی ورانی خود را تغییر دهند.

وی با ابراز تأسف از اینکه شهر اصفهان از نظر سرانه‌های فضاهای فرهنگی و تفریحی با کمبود جدی  مواجه است، ادامه داد: سرانه ای که در حال حاضر در خصوص اماکن تفریحی و فرهنگی برای شهر دو میلیون نفری اصفهان وجود دارد بسیار ناچیز است در حالی که به طور همزمان شهروندان سایر شهرستان‌ها و روستاهای اطراف این شهر به خاطر فقر امکانات، از اماکن تفریحی و فرهنگی اصفهان استفاده می کنند در این راستا باید شرایط حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی برای افزایش پروژه‌های تفریحی و فرهنگی فراهم شود تا شهر توسعه یابد.

کد خبر 368828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.