۱۹۶۸۷ مجوز پرواز نوروزی داخلی و خارجی صادر شد

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از صدور ۱۹ هزار و ۶۸۷ مجوز پرواز برنامه‌ای و فوق‌العاده تا کنون برای نوروز سال ۱۳۹۸ خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی رضا جعفرزاده با بیان اینکه پیک پرواز نوروزی امسال از ۲۵ اسفندماه ۱۳۹۷ آغاز و تا ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ ادامه دارد، اظهار کرد: برای انجام سفرهای هوایی در نوروز امسال سازمان هواپیمایی کشوری مجوز ۱۹ هزار و ۶۸۷ پرواز فوق‌العاده و برنامه‌ای برای مسیرهای داخلی وخارجی صادر کرده است.

وی افزود: در مسیرهای بین المللی برای شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی ۵۰۴۸ مجوز و در مسیرهای داخلی ۱۴ هزار و ۶۳۹ پرواز صادر شده است.

جعفرزاده تصریح کرد: برای اینکه بتوان بلیت هواپیمای بیشتری به صورت سیستمی در اختیار متقاضیان سفرهای بخش هوایی قرار گیرد تا به امروز ۸۶۱ پرواز فوق العاده داخلی وخارجی صادر شده و سازمان هواپیمایی کشوری آماده است برای انجام پروازهای فوق العاده نوروزی با رعایت اصول ایمنی و توان شرکت‌ها، براساس درخواست شرکت‌های هواپیمایی مجوز پرواز در مسیرهای زیارتی و سیاحتی صادر کند.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری افزود: از این تعداد پرواز فوق العاده برای مسیرهای بین المللی ۳۹۵ مجوز برای شرکت‌های هواپیمایی داخلی و ۱۱۲ مجوز پرواز برای شرکت‌های خارجی و همچنین در مسیرهای داخلی ۳۵۴ مجوز برای شرکت‌های هواپیمایی داخلی صادر شده است.

وی همچنین افزود: مسافران می‌توانند در صورت نیاز و مشاهده هرگونه تخلف در نحوه توزیع و قیمت بلیت هواپیما ابتدا به شرکت مربوطه و با شماره تلفن‌هایی که در جدول زیر آمده است، تماس گرفته و یا از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی https://www.cao.ir شکایت خود را ارسال کنند.

کد خبر 368818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.