دوئل جذاب کاپیتان‌های دور از خانه در یادگار امام

نبرد دو تیم تراکتورسازی و سپاهان چند چهره ویژه دارد که مهدی کیانی و احسان حاج‌صفی بیشتر از بقیه در چشم رسانه‌ها خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در بازی روز جمعه -دهم اسفندماه- تراکتورسازی و سپاهان، آنقدر چهره سرشناس و مطرح حضور دارد که خیلی‌ها غیبت اشکان دژاگه، کاپیتان ملی‌پوش تراکتورسازی را از یاد ببرند اما بدون هیچ تردید در این نبرد چشم در چشم دو بازیکن بیشتر از بقیه مورد توجه هواداران و رسانه‌ها قرار خواهند گرفت.

در نقل و انتقالات پیش از آغاز لیگ هجدهم دو انتقال بزرگ و البته تا حدودی جنجالی در فوتبال اصفهان و تبریز اتفاق افتاد که منجر به جابه‌جایی کاپیتان‌های دو تیم با یکدیگر شد.

ابتدا مهدی کیانی، هافبک دفاعی تبریزی‌ها به خاطر مشکلاتی که در بحث امضای قرارداد پیدا کرد تصمیم گرفت به اصفهان سفر کند و فوتبالش را زیر نظر امیر قلعه‌نویی ادامه دهد.

جدایی کیانی که کاپیتان اول تراکتورسازی بود و سال‌ها هم در خظ هافبک این تیم بازی کرده بود آنقدر برای تبریزی‌ها غیر منتظره بود که مالک تراکتورسازی یک مصاحبه تند هم علیه کیانی انجام داد ولی با این وجود کیانی با پشت‌سر گذاشتن حواشی ابتدای فصل در طول هفته‌های گذشته از لحاظ آماری در کنار کی‌روش استنلی، برترین بازیکن سپاهان بوده و محبوبیت بسیار زیادی هم در بین هواداران طلایی‌پوش دارد؛  کیانی از آن دست بازیکنان زحمتکش و دونده درون زمین است که می‌تواند به عنوان یک آچار فرانسه در خیلی از پست‌های دفاع و هافبک بازی کند و طبیعی است که بخشی از موفقیت سپاهان تا به اینجای کار مدیون بازی کیانی بوده که در نخستین فصل حضور خودش در اصفهان بازوبند کاپیتانی را هم بر روی بازو بسته و باید دید که هواداران تراکتورسازی چه استقبالی از بازیکن سابق خودشان انجام می‌دهند؛  کیانی در بازی آذرماه ماشین‌سازی و سپاهان توسط هواداران تراکتورسازی تشویق شد و به احتمال زیاد همین رفتار در بازی این هفته هم از جانب تبریزی‌ها سر خواهد زد.

اما تحت هر شرایطی، کیانی در بازی مقابل تراکتورسازی نفر اول ترکیب سپاهان است که باید در مقابل تعدادی از همبازیان سابق خودش و البته تماشاگران پرتعداد تبریزی در میانه زمین سپاهان بجنگد و نشان دهد که چرا امیر قلعه‌نویی برای خرید او اینقدر اصرار داشته است.

از طرف دیگر تبریزی‌ها هم به تلافی جدایی مهدی کیانی دست به خرید احسان حاج‌صفی زدند و هر چند که هنوز هم نحوه جدایی حاج صفی از یونان، نوع پرداخت مبلغ رضایتنامه و حضورش در تبریز شفاف نیست ولی با این حال حاج صفی به عنوان پسر فوتبال سپاهان بعد از حضور نداشتن در بازی رفت دو تیم، باید این‌بار در مقابل تیم سابقش قرار بگیرد و جالب اینجاست که در مقابل حاج‌صفی هم محمد ایرانپوریانی بازی می‌کند که خودش کاپیتان تراکتورسازی بوده است و همین مسئله هیچان بازی دو تیم را چند برابر می‌کند.

کاپیتان‌هایی که به واسطه مشکلات ایجاد شده دور از خانه اصلی خودشان هستند این هفته با پیراهنی جدید در برابر همبازیان سابق قرار می‌گیرند و بازیکنی که بتواند در این دوئلبه پیروزی دست پیدا کند محبوبیت بیشتری در بین هواداران تیم امسالش به‌دست خواهد آورد.

کد خبر 368805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.