معرفی به جشنواره‌های سراسری دستاورد جشنواره روح‌الله

دبیر هنری جشنواره تئاتر و نمایشنامه نویسی روح الله گفت: بسیاری از گروه هایی که در این جشنواره حتی رتبه نیاوردند به مرحله اجرای عمومی رسیدند و با حمایت هایی که جشنواره از ارگان های مختلف دریافت کرد کار های منتخب را به جشنواره های دیگر معرفی کردیم.

محمدرضا رفیعی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه این جشنواره با دیگر جشنواره ها متفاوت است، اظهار کرد: در سال گذشته جشنواره اول را برگزار کردیم اما تیم های تئاتر و هنرمندان این عرصه را رها نکردیم و بسیاری از گروه هایی که در این جشنواره حتی رتبه نیاوردند به مرحله اجرای عمومی رسیدند. با حمایت هایی که جشنواره از ارگان های مختلف دریافت کرد، کار های منتخب را به جشنواره های دیگر معرفی کردیم و استقبال خوبی از آن کارها شد و درجشنواره های سراسری درخشیدند.

وی افزود: اسپانسرهایی که در این زمینه قول همکاری دادند، زمینه اجرای گروه های دیگر را فراهم می‌کنند و تئاترهای منتخب به "جشنواره صاحب دلان" خردادماه و جشنواره های سراسری معرفی می‌شوند.

دبیر هنری جشنواره تئاتر و نمایشنامه نویسی روح الله در  خصوص تجلی اندیشه های امام در جشنواره تئاتر روح الله گفت: تئاتر یک هنر اجتماعی و تاثیر گذار است. در هنری که اعضای تئاتر از خود به نمایش می‌گذارند با عمق وجود، شریط ذهنی، فکری و عملیاتی خود به گونه ای برنامه ریزی می‌کنند که بتوانند ارتباط مستحکمی با موضوع خود برقرار کنند و بر اساس اهداف جشنواره که با ترویج اندیشه های امام عجین شده اجرا می‌شود. این مسائل به دلیل این که با شرایط وجودی این افراد عجین است به خوبی به عرصه ظهور می‌رسد.

رفیعی تصریح کرد: امیدوارم امسال نیز جشنواره پرباری داشته باشیم و هنرمندان با شرایط بهتری از جشنواره خارج شوند و گام جشنواره سوم را محکم تر از جشنواره های پیشین برداریم.

کد خبر 368804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.