توانمندی جوانان را دریابیم

تیران-امام جمعه تیران و کرون گفت: خروج افراد توانمند کشور از چالش‌های داخلی است، اگر به توانمندی‌ها بی‌توجهی بشود آنگاه قادر به رفع مشکلات نخواهیم بود.

حجت الاسلام حسین رشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران با اشاره به بیانیه رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص گام دوم انقلاب اظهار کرد: بدون همکاری و حضور جوانان سند و برنامه ۴۰ ساله دوم انقلاب اسلامی محقق نخواهد شد و این برنامه به انزوا می‌رود.

وی با بیان اینکه در ابتدای انقلاب اسلامی مدیریت جنگ بر عهده جوانان بود و اکنون نیز باید زمینه برای فعالیت آن‌ها در تداوم و مدیریت نظام فراهم شود ادامه داد: عملکرد و رفتارهای مسئولان نباید باعث مهاجرت جوانان و خروج مغزهای توانمند از کشور شود.

امام جمعه تیران و کرون افزود: خروج افراد توانمند کشور از چالش‌های داخلی است، اگر به توانمندی‌ها بی‌توجهی بشود آنگاه قادر به رفع مشکلات نخواهیم بود.

حجت الاسلام رشیدیان تصریح کرد: اگر سیاست گذاری‌ها موجب نارضایتی و خروج جوانان از کشور بشود آنگاه دچار آسیب های اجتماعی و معضلات اقتصادی زیادی در داخل خواهیم شد و باید این وضع مدیریت شود.

وی با بیان این که رهبر انقلاب در پیام خود با عنوان گام دوم انقلاب بر خدمت رسانی مسئولان، استفاده از توان جوانان و بهره گیری از ظرفیت های داخلی و اقتصاد درون گرا تاکید داشته اند خاطرنشان کرد: مسئولان زمینه مشارکت جوانان را فراهم کنند و با استفاده از ظرفیت‌های داخلی به رشد و توسعه کشور کمک کنیم.

امام جمعه تیران اضافه کرد: دشمن علیه نظام و دستاوردهای آن بسیار سیاه‌نمایی می‌کند و همواره برای کشور مشکل به وجود می‌آورد اما مسئولان با تمام این سمپاشی‌ها تنها فکر خدمت به مردم هستند.

وی یادآور شد: مسئولان برای کشور خدمت می‌کنند، اما دشمن این اقدامات را نشان نداده و با بزرگنمایی مشکلات آن‌ها را تخریب می کند، اما ملت بیدار و همیشه درصحنه به این موضوع توجه دارند.

کد خبر 368797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.