۲ پراید و یک سورنتو درآتش سوخت/ لزوم توجه شهروندان برای عبور خودروهای امدادی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان گفت: روز گذشته گزارش حریق سه خودرو در شهر اصفهان گزارش شد.

فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه در ایام پایانی سال با افزایش حوادث ناشی از بی‌دقتی شهروندان مواجه هستیم اظهار کرد: از جمله این حوادث آتش‌سوزی منزل و خودرو، تصادفات و گیرافتادن در مکان‌های مختلف بوده است.

وی با بیان اینکه همچنین در روزهای پایانی سال به دلیل تردد بالای شهروندان در سطح شهر با افزایش ترافیک رو به رو هسستیم اضافه کرد: در این شرایط رفتار ترافیکی شهروندان از اهمیت بالایی برخوردار است و باید توجه داشته باشند که باید مسیر را برای تردد خودروهای امدادی در سطح شهر باز نگه‌ دارند تا این خودروها در تسریع امدادرسانی دچار مشکل نشوند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه روز گذشته سه خودرو در نقاط مختلف شهر اصفهان دچار حریق شده است اضافه کرد: دو خودروی پراید و یک خودروی سورنتو دچار حریق شدند که خسارت ۶۰۰ میلیون تومانی برای شهروندان به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه طی روزهای اخیر تعداد اعلام حریق خودروها افزایش یافته است، گفت: عمده دلایل این حوادث اشکال در سیم کشی و یا نشت بنزین بوده است.

کاوه آهنگران با بیان اینکه رعایت نکات ایمنی در ساختمان‌ها در هنگام خروج و به ویژه در شب هنگام تاکید کرد و گفت: حادثه آتش سوزی خودروی سورنتو ساعت سه و ۱۶ دقیقه بامداد اتفاق افتاده است و این امر منجر به دودزدگی ساکنان طبقات بالاتر شده است و ضروری است که شهروندان نسبت به ایمنی ساختمان و خودرو و همراه داشتن کپسول آتش نشانی دقت داشته باشند.

کد خبر 368785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.