حمله به سپاهان به خاطر محرومیت اشکان

صد و چهل و پنجمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "حمله زنوزی به محرومیت اشکان مقابل سپاهان" عنوان اصلی این رسانه است که به دو اخطاره شدن اشکان دژاگه در دیدار تراکتور برابر سایپا اشاره کرده که محرومیت این بازیکن در دیدار این هفته برابر سپاهان را به همراه داشت؛ در همین رابطه زنوزی مالک باشگاه تراکتور صحبت‌های تندی را علیه فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش بر زبان آورد و صراحتا اعلام کرد داوری‌ها به سود چند تیم مدیریت می‌شود.

 "هر چهار روز یک مسابقه کارمان را سخت می‌کند" دیگر تیتر مهم صفحه نخست این رسانه الکترونیک است که به نقل از میلاد فخرالدینی، مدافع راست ذوب آهن و پس از شکست برابر استقلال مطرح شده است؛  فخرالدینی اظهار داشت: در دیدار برابر استقلال به دلیل بازی سنگین برابر الغرافه شرایط بدنی خوبی نداشتیم و تنها دو روز فرصت ریکاوری داشتیم.

وی ادامه داد: شرایط امسال لیگ و هر چهار روز یک مسابقه کار تیم‌ها را سخت می‌کند.

"از تاج خواستم تاریخ دیدار با سپاهان را تغییر دهند" عنوان دیگر صد و چهل و پنجمین شماره روزنامه فوتبال اصفهان است که ایرج عرب، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در جلسه مشترک مدیران این باشگاه با سازمان لیگ از مسئولان خواستار تغییر دیدار حذفی پرسپولیس برابر سپاهان شد و دلیل آن را فاصله کم بازی‌های پرسپولیس به دلیل حضور در رقابت‌های آسیایی عنوان کرد.

"تمدید کنند دو فصل دیگر بازی می‌کنم" تیتر پایانی این رسانه است که به نقل از قاسم حدادی‌فر، کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن مطرح شده است

برای مشاهده صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 368782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.