تلاش می‌کنیم کالاها با قیمت مناسب و به وفور تامین شود

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ستاد تنظیم بازار وظیفه و نقش مهمی بر عهده دارد و دغدغه هایی برای تامین کالاهای اساسی در آخر سال و ماه مبارک رمضان داشتیم و تلاش و برنامه ریزی می کنیم تا کالاها با قیمت مناسب و به وفور در اختیار مردم قرار گیرد.

به گزارش ایمنا به نقل از شبکه تولید و تجارت ایران، رضا رحمانی در جلسه ستاد تنظیم بازار اظهار کرد: کالاهای اساسی و پرمصرف برای روزهای پایانی سال و ماه مبارک رمضان تامین شده است. در حل مشکلات مردم مجموعه این وزارتخانه خستگی نا پذیر بوده و در راستای تامین کالاهای اساسی مردم برای روزهای پایانی سال و ماه مبارک رمضان تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی گفت: تاکید دولت و به تبع آن تلاش وزارت صنعت معطوف به حفظ وضعیت فعلی تولید، تنظیم بازار و تامین کالاهای اساسی و پرمصرف مردم با قیمت مناسب است.

وزیر صمت با اشاره به اینکه حفظ تولید و اشتغال توام با یکدیگر است، افزود: ستادهای مختلفی برای پیشبرد برنامه‌ها از جمله ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، ستاد تنظیم بازار، ستاد اقتصاد مقاومتی، جلسه سران قوا و ... وجود دارد تا در تهاجم اقتصادی دشمن با عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری سربلند بیرون بیاییم.

رحمانی ادامه داد: در تامین مواد اولیه دغدغه های وجود داشت که با همراهی و همکاری مدیران، به خصوص در بخش هایی که نیاز به واردات بود، حل شد و مواد اولیه تولید تامین شد. ستاد تنظیم بازار وظیفه و نقش مهمی بر عهده دارد و دغدغه هایی برای تامین کالاهای اساسی در آخر سال و ماه مبارک رمضان داشتیم و تلاش و برنامه ریزی می کنیم تا کالاها با قیمت مناسب و به وفور در اختیار مردم قرار گیرد.

کد خبر 368772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.