وضعیت پیشرفت ساماندهی بلوار پرستار

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: باند غربی بلوار پرستار حدفاصل سه راه سعدی تا خیابان گلستان به طول ۶۰۰ مترمربع تکمیل و آسفالت شد.

علی اصغر شاطوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: خیابان پرستار به‌ صورت شمالی- جنوبی حد فاصل خیابان گلستان و خیابان غرضی به طول یک هزار و ۲۷۰ متر در دست اجرا است.

وی افزود: فاز اول ساماندهی خیابان پرستار در باند شرقی با عرض متوسط ۷.۵ متر ماشین‌رو، سه متر پیاده‌رو و فضای سبز حاشیه‌ای و اجرای ۲۷ هزارمتر مربع آسفالت، تکمیل شده است.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان با بیان اینکه باند غربی بلوار پرستار حدفاصل سه راه سعدی تا خیابان گلستان به عرض ۷.۵ مترمربع و طول ۶۰۰ مترمربع با حفر چاه‌های دفع آب‌های سطحی و۷۰۰ تن آسفالت‌ریزی تکمیل و آسفالت شده است، ادامه داد: فاز سوم این خیابان حدفاصل سه راه سعدی تا خیابان غرضی سال آینده اجرایی خواهد شد.

شاطوری تصریح کرد: از سه‌راه سعدی تا خیابان غرضی خیابان پرستار به قسمت غرب مادی انتقال می‌یابد و به‌ صورت دوطرفه باند رفت و برگشت به عرض آسفالت میانگین ۱۰.۵ متر مورد استفاده شهروندان است.

وی با بیان اینکه چند سال بیشتر از احداث خیابان پرستار نمی‌گذرد، اما مشکلات زیرساختی این خیابان نارضایتی مردم را دنبال داشته استادامه داد: با توجه به نظر کارشناسان، این خیابان نیاز به تخریب و بازسازی مجدد با مصالح سنگین و زیرسازی مرغوب دارد تا به کیفیت مطلوب برسد.

کد خبر 368770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.