اجرای طرح تحول نظام سلامت برای ارتقای خدمات

کاشان - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت و یکی از بسته های خدمتی آن برای ارتقای خدمات ویزیت گفت: در قالب این بسته خدمات با کیفیت و استاندارد به صورت سرپایی به بیماران ارائه می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، محمد حاجی جعفری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۴۰ خدمت تخصصی و فوق تخصصی در کلینیک ویژه این دانشگاه ارائه می‌شود، اظهار کرد: به علت نداشتن فضای مناسب برای کلینیک ویژه این دانشگاه خدمات در مراکز درمانی مختلف تحت پوشش دانشگاه در بیمارستان‌های نقوی، متینی، شهید بهشتی، سیدالشهداء و ... انجام می شد که در این راستا کلینیک ویژه دانشگاه با تامین اعتبار از سوی وزارت بهداشت و دانشگاه جهت رفاه حال مردم و ارائه خدمات با کیفیت احداث شد.

وی با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت و یکی از بسته های خدمتی آن برای ارتقای خدمات ویزیت گفت: در قالب این بسته خدمات با کیفیت و استاندارد به صورت سرپایی به بیماران ارائه می شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان، حاجی جعفری تصریح کرد: بیمارستان ها برای ارائه خدمات بستری تعریف شده اند و ارائه خدمات سرپایی جزء وظایف کلینیک‌ها است.

وی افزود: درمانگاه های بیمارستان ها مانند گذشته وظایف خود را انجام می دهند و مابقی خدمات به کلینیک ها انتقال می یابند این برنامه جزء برنامه کشوری است و در همه دانشگاه ها با توجه به جمعیت تحت پوشش درحال اجرا است.

کد خبر 368761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.