مهلت شرکت در ایده‌کاپ "رسانه" تمدید شد

مدیرخلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان از تمدید ایده‌کاپ رسانه خبر داد و گفت: با توجه به درخواست اهالی رسانه و شهروندان علاقه‌مند مهلت ارسال ایده و طرح در ایده‌کاپ پنجم با موضوع "رسانه" تا ۱۵ اسفندماه تمدید شد.

محمد حسین قورچانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: برگزاری این رویداد هجدهم اسفند ماه ۱۳۹۷ در محل کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان در ساعت ۱۶ برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به محورهای ایده کاپ رسانه خاطر نشان کرد: محور های این رویداد شامل ایجاد بسترهای جدید تبلیغات محیطی در شهر، استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی و رسانه های دیجیتال در توسعه اقتصاد شهری (گردشگری و رویدادهای فرهنگی) تقویت برند شهری، ایجاد شفافیت در مدیریت شهری و پاسخگو کردن مسئولان است.

مدیر خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری اصفهان اضافه کرد: بخش جنبی ایده کاپ رسانه دربرگیرنده تولید محتوای خلاقانه برای شهر (نوشته، عکس و نقاشی) است.

قورچانی افزود: در رویدادهای ایده کاپ شهرداری همه ایده پرداز هستند، با توجه به این که کیفیت زندگی در شهر در گرو تغییر ، بهبود و اصلاح است، هر شهروند نگاهی خاص و نظراتی برای بهتر شدن شهر دارد، بدون شک روش پیشنهادی او برای عملی شدن نظراتش همان ایده هایش است.

وی در زمینه چگونگی تشکیل ایده تصریح کرد: ایده ها از مشاهدات، شنیده ها، تحلیل ها و نگاه دقیق به شهر شکل می گیرد، هرچه نگاه دقیق تر باشد ایده عملی تر می شود. ایده باید دقیقا بهبود و اصلاح مورد نظر را بیان کند.

کد خبر 368755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.