استخدام فرزندان بازنشستگان در اولویت

شرایط استخدام به صورت کاملا برابر است به این صورت که اگر دو نفر در آزمون از لحاظ سطح علمی در یک سطح قرار گیرند از این بین فردی که فرزند بازنشسته است انتخاب و جذب می‌شود.

به گزارش ایمنا، مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی گفت: استخدام فرزندان بازنشسته در صندوق بازنشستگی و سایر مراکز دولتی صحت دارد.درباره استخدام فرزندان بازنشسته‌ها در ارکان‌های دولتی گفت: بازنشستگان عزیز می‌توانند با مراجعه به این سایت http://www.payesh۸۵۲۳.ir/fa/jobseeker (بانک اطلاعات فرزندان غیر شاغل بازنشستگان) و پر کردن فرم‌ها مربوطه برای فرزندانی که دارای شغلی نیستند اقدام کنند.

وی در ادامه بیان کرد: این افراد به ارکان‌هایی که نیاز به نیرو دارند جهت جذب معرفی می‌شوند و سازمان‌ها در استخدامی‌هایی که برگزار می‌کنند این افراد را در اولویت قرار می‌دهند.

افشار در پاسخ به این سوال که با این رویه کسانی که بدون سهمیه در استخدامی شرکت می‌کنند شانس استخدام ندارند گفت: شرایط استخدام به صورت کاملا برابر است به این صورت که اگر دو نفر در آزمون از لحاظ سطح علمی در یک سطح قرار گیرند از این بین فردی که فرزند بازنشسته است انتخاب و جذب می‌شود.

منبع: میزان

کد خبر 368734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا سليمي IR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
    1 1
    چرا مهلت ثبت نام تا هفده فروردين بوده ولي سايت در اين تاريخ زده مهلت ثبت نام به اتمام رسيده