تولید سریال "کایدون" در آینده نزدیک

کارگردان سریال تلویزیونی هوش سیاه گفت: اثری با موضوع فعالیت‌های امنیتی و جاسوسی در ۴۵ قسمت ساخته خواهد شد و زمینه‌ مساعد ایجاد شده است که به تولید نزدیک شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از گلپایگان، مسعود آب پرور امروز درجمع خبرنگاران در ارگ تاریخی گوگد با اشاره به این‌که جشنواره ۳۷ فیلم فجر بسیار با کیفیت از لحاظ استعداد در فیلم‌ها بود، اظهار کرد: سال آینده اکران خوبی را در حوزه سینما را شاهد خواهیم بود.

وی گفت: معمولا جشنواره ملی فجر آیینه تمام قد سینمای ملی در یک سال است و سینما در طی این ۴۰ سال انقلاب به عقب بازنگشته است و این جشنواره نیز نقطه عطفی برای اوج گرفتن سبنمای ایران در سال‌های آینده خواهد بود.

کارگردان سریال تلوزیونی هوش سیاه با اشاره به تجربه تقریبا موفق آن در تشریح سریال جدید تلویزیون گفت: کاری با موضوع فعالیت‌های امنیتی و جاسوسی در ۴۵  قسمت ساخته خواهد شد و زمینه‌ مساعد ایجاد شده است که به تولید نزدیک شود. اگر سریال "کایدون" ساخته شود اتفاقی مهمی است که در ۱۰ سال آینده نمونه‌اش اتفاق نخواهد افتاد و امیدوارم "کایدون" به تولید نزدیک شود.

وی افزود: این سریال ادامه سریال هوش سیاه نیست، اما از لحاظ ساختاری شبیه سریال هوش سیاه است و به لحاظ سطح کیفی بسیار ارتقا یافته‌تر از آن است.

این کارگردان تلویزیون در خصوص ساخت فیلم، افزود: باید دید چه اتفاقاتی در یکی دو روز آینده در شهرستان رخ می‌دهد و چه کارهایی می‌شود برای قصه انجام داد.

آب پرور با بیان این‌که نخستین بار است که برای ساخت این سریال به گلپایگان سفر کردم افزود: بازیگری در حوزه سینما زمینه ساز ارتقای سینمای ملی شده است، مهارت‌های مربوط به بازیگری از مَدخل علم آموزی و مهارت آموزی عبور می‌کند و در سراسر ایران همیشه شاهد استعدادهای درخشانی بودیم و همیشه نباید محدود به مرکز باشیم.

وی افزود: شناسایی استعدادهای خوب و جوان در عرصه‌های بازیگری با نظارت و تلاش اداره فرهنگ و ارشاد از اهداف این سفر است، باید میزان استعدادها را سنجید و برای ساخت استعدادهای جدید یا شناسایی استعدادهای جدید بازیگری تلاش کرد و زمینه‌های آموزشی برای تولید فیلم با استعدادهای بومی دست یافتنی شود.

کارگردان "سریال زخم" گفت: سینما شبیه یک رویا است و در زندگی هر فرد رویاها خلاف کنش‌های زندگی ما عمل می‌کند و با تبیین این‌که در حوزه واقعیت زندگی برخی عواطف و احساسات سرکوب می‌شود در رؤیا امیال آن را ترمیم می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: روانشناسان و نقادان سینما و فیلم معتقد هستند که باید مکمل زندگی واقعی باشد و هنگامی که جامعه تحت فشار است، سینما آن را کم  خواهد کرد؛ مثلا در کشور هند فقیرترین قشر مردم بیشترین بیننده فیلم هستند زیرا فیلم  می‌بینند تا به تعادل در زندگی برسند.

 وی خاطرنشان کرد: در فیلم‌های قهرمانانه و علمی تخیلی اشخاص خود را جای قهرمان تصور می‌کنند، هالیوود از افسانه‌ها فیلم می‌سازد و مردم در چین و بنگلادش و ایران بدون این که شرایط زیستی یکسانی داشته باشند خود را جای قهرمان تصور می‌کنند، همیشه نمی‌توان آبگوشت خورد و حتما باید در سر سفره سینما انوع  فیلم مختلف باید وجود داشته باشد.

کد خبر 368729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.