مراقب خودمون باشیم

خبر خوشی در راه است و این هفته قرار گذاشته ایم با تمام مردم شهر ، بهار را جشن بگیریم. اول قراره همه مراقب خودمون باشیم.

بهاره رهنما، بازیگر تئاتر ،سینما و تلویزیون،  ویدیویی در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشته و مخاطبانش را به حضور در جشنواره نوروزی موسسه خیریه بهنام دهش پور دعوت کرده است :

خبر خوشی در راه است و این هفته قرار گذاشته ایم با تمام مردم شهر ، بهار را جشن بگیریم.  اول قراره همه مراقب خودمون باشیم و بعد هم از روز سه شنبه تا جمعه ،۷ تا ۱۰ اسفند ،مراقب هم بودن را تمرین کنیم . دعوت میکنیم از همه شما که ما را همراهی کنید تا زندگی با کیفیت تر را تجربه کنیم.

 جشنواره نوروزی ۱۳۹۷ موسسه خیریه بهنام دهش پور . ۷ تا ۱۰ اسفند ماه.

گلاره عباسی که با بازی در فیلم های نرگس آبیار بیش از پیش شناخته شد ، با انتشار این عکس در صفحه اینستاگرام خود آورده است :

این قاب را دوست دارم ، کنار هم بودن زن هایی که از ته دل میخندند،  با تمام خوبی ها و بدی های زندگی . زن هایی که اگر زخمی هم هست با زنانه گی و مادرانه گیشان ،تبدیل به قصه ای می کنند خواندنی،  یا نقشی و این بار  خانه ای. خانه عماد.  دیشب در کنار مریم عزیزم ،مامان عماد،  خاله جانش و عماد یک ساله ما که رفت و با پروازش جان داد به کودکان نازنین سرزمینم . درود بر شما مادران و زنان متفاوت ، صبور و بخشنده که همیشه افتخار می‌کنمدکه در کنار هم  قول دادیم شیر زن ایرانی باشیم .تولد دیگر.

احسان کرمی ، مجری مطرح تلویزیون که این روزها در رسانه ملی ممنوع التصویر شده است ، با قرار دادن این عکس در صفحه اختصاصی اش این توضیح را داده :

اینجا ارتفاعات الیمالات مازندرانه . یکی از زیباترین مناطق توریستی ایران.  کمی بالاتر از دریاچه زیبای الیمالات تبدیل به محل دفن زباله شده و حجم عظیم زباله‌هایی که کامیون ها مدام به آنجا می برند ، سبب تخریب شدید طبیعت ، بوی وحشتناک و حضور پشه و مگس فراوان شده.

 ما به طور تصادفی به این منطقه برخورد کردیم و از ما خواسته شد سریعا اونجا رو ترک کنیم.  این عکس را هم به سختی و از دور برداشتیم . امیدوارم با نشر این خبر از سوی همه کسانی که نگران محیط زیست هستند، چاره‌ای اندیشیده بشه.

لیندا کیانی،  در صفحه اینستاگرامش با انتشار ویدیویی به معرفی یک درمانگاه خیریه شبانه روزی پرداخته و نوشته است :

هزینه‌های بالای درمان همیشه یکی از دغدغه‌های اصلی همه ماست.درمانگاه خیریه شبانه روزی شقایق،  در راستای رفاه حال مردم خوب کشورمان،  علاوه بر مزایای پزشکی و درمانی که شبانه روزی می باشد با عقد قرارداد با تمامی بیمه های کشوری و خصوصی در حوزه دهان و دندان و دیگر بخش‌های درمانی خود درصدد کاهش این مشغله فکری برای مردم شده .

امیدوارم در این دوران پر فشار کمی به فکر حال یکدیگر باشیم.

زهره فکور صبور، بازیگر تلویزیون،  که شب‌های گذشته مهمان شبکه سوم سیما بود،  با قرار دادن عکسی از حضورش در برنامه برفاره در اینستاگرامش آورده است :

به هرکسی مینگرم در شکایت است ، در حیرتم که گردش گردون به کام کیست . . .

سپاس از دعوت آقای اعتمادی بزرگوار برای دعوت شدن به برنامه برفاره رفاه شبکه ۳ و از این برنامه خوب تشکر می‌کنم که واقعاً به آدم یادآوری می‌کنن که چه راحت و چه خوب میشه در فروشگاه های زنجیره ای رفاه به راحتی همه خریدامونو بکنیم. در کنار بهترین عزیزان .سپاس از مهرتون.

کد خبر 368720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.