تهیه برنامه جامع شهر اصفهان با رویکرد نوین

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: معاونت شهرسازی و معماری، بر بنیان تفکرات مهندسانی است که برآیند اقدامات آن در شأن شهروندان پایتخت فرهنگ و هنر جهان اسلام است.

سیداحمد حسینی‌نیا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا ضمن تبریک روز مهندس به همه مهندسانی که با تفکری خلاقانه، نوآورانه، پویا و هوشمندانه در جهت توسعه، عمران و آبادانی جهان شهر اصفهان نقشی بی‌بدیل ایفا می کنند، اظهارکرد: معاونت شهرسازی و معماری حوزه‌ای بر بنیان تفکرات مهندسی است که برآیند اقدامات آن در قالب تهیه طرح‌هایی شامل ایجاد فضاهای شهری دلپذیر، شاد، آرام، سرزنده، پویا، پایدار و زیست‌پذیر در شأن شهروندان پایتخت فرهنگ و هنر جهان اسلام بروز می‌کند.

وی تاکید کرد: کارشناسان و مدیران این حوزه عموماً مهندسانی مبتکر و نوآور هستند که با تولید ایده‌های خلاقانه اصفهان را در حوزه‌های شهرسازی و معماری در زمره یکی از کلانشهرهای پیشرو در کشور مطرح کردند.

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان اظهار امیدواری کرد: این معاونت بتواند به عنوان یکی از ارکان اصلی «تهیه برنامه جامع شهر اصفهان با رویکرد نوین» با استفاده از این منابع انسانی ارزشمند و ظرفیت‌های دانشی سایر دستگاه‌های اجرایی استان و همچنین با بکارگیری تجربیات به روز جهانی بتواند شرایط ایجاد شهری پایدار و زیست‌پذیر برای آیندگان فراهم کند.

کد خبر 368693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.