سامانه بارشی به اصفهان وارد می‌شود/ کاهش ۳ درجه‌ای دما

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر ورود سامانه بارشی از سمت مناطق غربی به استان است که بارش پراکنده باران برای اکثر نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

فاطمه زهرا سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر ادامه فعالیت امواج ناپایدار بر روی استان است که افزایش ابر و بارش پراکنده به ویژه در مناطق شمالی، شرقی و مرکزی استان پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه از اواخر وقت روز سه شنبه سامانه بارشی از مناطق غربی و جنوبی استان وارد می‌شود که شرایط برای بارش برف و باران برای این مناطق پیش بینی می‌شود، افزود: در اکثر مناطق استان نیز بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه این سامانه بارشی تا اوایل وقت هفته آینده بر روی آسمان استان فعال است، ادامه داد: روز چهارشنبه نیز بارش پراکنده باران، تند باد لحظه ای و باد شدید برای اکثر نقاط استان پیش بینی می‌شود.

سیدان با اشاره به بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته در اکثر مناطق استان افزود: بیشترین بارش باران از اردستان با ۷.۴ میلی متر و خوانسار با پنج سانتی متر برف گزارش شده است.

وی در خصوص وضعیت دمای اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده اضافه کرد: میانگین دمای هوا بین دو تا سه درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد و این روند کاهش دما همچنان ادامه دارد.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوای اصفهان در گرمترین ساعات به ۱۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و در سردترین ساعات بامداد فردا به دو درجه سانتی‌گراد زیر می‌رسد، افزود: در این بازه زمانی، بویین‌میاندشت با دمای هشت درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین و آران و بیدگل با دمای ۱۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرمترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی شده است.

کد خبر 368689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.