از کشف جسد دانش‌آموز بابلی تا خوراندن سیانور به سگ‌ها در ساوجبلاغ

بسته خبری امشب سرویس جامعه به کشف جسد یک دانش‌آموز پس از ۲۰ روز، ماجرای کشتار سگ‌های ولگرد با سیانور و بودجه عمرانی آموزش و پرورش می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش درباره بودجه این وزارت‌خانه در سال آینده گفت: در سال ۹۸ بیشترین درصد افزایش اعتبارات مربوط به آموزش و پرورش است؛ امسال اعتبار عمرانی آموزش و پرورش سه برابر سال گذشته بود و تا شش ماه اول ۱۱۰ درصد تخصیص داده شد.

وی به طرح رتبه‌بندی معلمان اشاره کرده و افزود: در تلاش هستیم که طرح رتبه‌بندی معلمان را تا پایان سال ۹۷ به مجلس بفرستیم تا از اوایل ۹۸ این طرح عملیاتی شود؛ معتقدم اجرای این طرح از نظر اصولی می‌تواند تأثیرات بسیار خوبی را در حوزه نیروی انسانی از حیث کیفی و کمی بر جای بگذارد.

ساوجبلاغ؛ ماجرای کشتار سگ‌های ولگرد با سیانور

بایرام محمودی رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ساوجبلاغ خبرهای کشتار سگ‌های ولگرد با سیانور را رد کرده و گفت: پیدا کردن، خرید و تهیه سیانور به این راحتی نیست که بخواهند با آن سگ‌های ولگرد را بکشند؛ ما در شهرستان ساوجبلاغ کشتار سگ به این شکل نداریم.

وی در خصوص اینکه چطور چنین خبرهایی در فضای مجازی منتشر شده است گفت: پیش از این اختلافی میان شهرداری کوهسار و فعالین محیط زیست به وجود آمده بود که پس از آن برنامه‌ریزی انجام می‌شود تا بگویند شهرداری کوهسار سگ‌ها را می‌کشد، شهرداری در رد این موضوع یک سری مدارک به محیط زیست ارائه کرده و به دستگاه قضایی هم شکایت کرده تا موضوع روشن شود، این پرونده در دست بررسی است.

وی خاطرنشان کرد: ما در ساماندهی سگ‌های ولگرد طبق دستورالعمل استانداری عمل می‌کنیم، تا مدتی پیش سگ‌های ولگرد طبق این دستورالعمل زنده‌گیری و به مرکز حلقه‌دره تحویل می‌شدند اما با پر شدن ظرفیت حلقه دره، سگ‌های زنده‌گیری شده به شهرداری هشتگرد تحویل داده شد.

تهران؛ کشف مواد مخدر در بطری‌های آب

در پی دریافت گزارشات مردمی به نیروی انتظامی و پس از انجام چندین نوبت کنترل نامحسوس محورهای مواصلاتی به شهر تهران، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق شدند خودرو حامل مواد مخدر را متوقف و ضمن دستگیری راننده آن، مقدار ۳۰ کیلوگرم تریاک جاساز شده در داخل بطری های آب را کشف کنند.

تبریز؛ حادثه آتش سوزی جان یک نفر را گرفت

درپی حادثه آتش سوزی در مغازه‌ای در بازار حرمخانه تبریز، یک نفر جان خود را ازدست داد و یک نفر دیگر نیز مصدوم و دچار سوختگی شدید شد که تحت مراقبت‌های پزشکی بوده اما حال او وخیم است؛ این آتش سوزی توسط آتش نشانان ایستگاه شماره یک تبریز به سرعت اطفاء شد.

بابل؛ کشف جسد یک دانش‌آموز پس از ۲۰ روز

اواسط بهمن ماه امسال بود که مجتبی نعمتی کشتلی کودک  ۱۰ ساله بابلی و دانش‌آموز کلاس پنجم دبستان حاجی ‌ایمانی این شهر به یکباره ناپدید و عصر روز گذشته توسط اورژانس و آتش نشانی جسد بی جان او کشف شد؛ در حال حاضر علت مرگ این کودک نامشخص بوده و تلاش‌ها برای بررسی علت مرگ مشکوک وی آغاز شده است.

اهر؛ مسمومیت چند نفر بر اثر مصرف مشروبات الکلی

تعدادی از اهالی اهر استان آدربایجان شرقی که به دلیل مصرف مشروبات الکی تقلبی و دست‌ساز دچار مسمومیت متیلیک شده و حال مساعدی نداشتند، پس از انجام مراحل اولیه درمان، تحت مراقبت‌های ثانویه درمانی قرار گرفتند.

بجنورد؛ کشف یک انبار احتکار لوازم یدکی خودرو

در بازرسی از یک انبار غیر مجاز حاوی تعداد زیادی لوازم خودرو در حاشیه شهرستان بجنورد، مقادیر زیادی انواع لوازم یدکی کشف و ضبط شد؛ ارزش این اقلام پنج میلیارد ریال اعلام و در این رابطه یک نفر نیز دستگیر شده که برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی این شهرستان منتقل شد.

کد خبر 368655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.