بازگشت ذوب آهن به دوران ماقبل پلی‌آف

صد و چهل و چهارمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد. 

به گزارش خبرنگار ایمنا، " بازگشت ذوب آهن به دوران ماقبل پلی‌آف" عنوان اصلی این رسانه است که اشاره به دیدار معوقه تیم‌های ذوب آهن و استقلال از هفته هفدهم لیگ برتر دارد که با نتیجه سه بر صفر به سود استقلال به پایان رسید و ذوبی‌ها برخلاف درخشش در مرحله پلی‌آف باشگاه‌های آسیا، عملکرد ضعیفی در این دیدار داشتند و نتوانستند از نتایج بحرانی به دست آمده در لیگ خارج شوند.  

" شرایطی که به نفع سپاهان نیست" دیگر تیتر مهم صفحه نخست این رسانه الکترونیک است که به وقفه ١٥روزه دیدارهای سپاهان به دلیل بازی‌های آسیایی ذوب آهن اشاره کرده و این موضوع برای سپاهانی که بازی به بازی عملکردش بهتر می‌شد و مشکل ساختاری ندارد که در تعطیلات آن را حل کند مسئله خوشایندی نمی‌تواند باشد.

"جوانان سپاهانی بر بام ایران" عنوان دیگر صد و چهل و چهارمین شماره روزنامه فوتبال اصفهان است که خبر سومین سال متوالی قهرمانی جوانان سپاهان در لیگ برتر جوانان را می‌دهد.

"فوتبال به وقت اصفهان ٢٨تایی شد" تیتر پایانی این رسانه استکه به بیست و هشتمین ویژه برنامه "فوتبال به وقت اصفهان" با محوریت پخش دیدار تیم‌های ذوب آهن و استقلال با حضور چهره‌های ورزشی و هنری و جمعی از هوادارن اصفهانی پرداخته است.

برای مشاهده صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 368653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.