شفر: بیشتر از نتیجه از عملکرد بازیکنانم راضی‌ام/ منصوریان خوب کار کرده

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: درست است که نتیجه خوبی کسب کردیم اما بیشتر از نتیجه از عملکرد بازیکنانم در این دیدار راضی هستم.

به گزارش ایمنا، وینفرد شفر پس از پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن، اظهار کرد: بازیکنانم عملکرد فوق العاده‌ای داشتند؛ خیلی خوشحال هستم، نه فقط به خاطر نتیجه بلکه به خاطر اینکه بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم؛ از هواداران هم تشکر می‌کنم که باز هم ما را حمایت کردند.

وی ادامه داد: مشکلی که ما داشتیم این بود که چند بازیکنمان هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیده‌اند و امروز ناچار شدیم پاتوسی و منشا را تعویض کنیم؛ می‌خواستم به محسن کریمی هم فرصتی بدهم که بعد از یکسال بازی کند؛ چون ما دیدارهای زیادی پیش‌رو داریم به همه بازیکنانمان نیاز داریم.

شفر در مورد بهترین بازیکن تیمش در دیدار برابر ذوب آهن گفت: تیم ما خیلی خوب بازی کرد؛ هر چند روزبه و پاتوسی هم خوب بازی کردند؛ در مجموع تیم ما در این دیدار نمایش خیلی خوبی داشت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد عملکرد اللهیار صیادمنش تصریح کرد: این بازیکن الان برای ما مثل الماس می ماند. می‌دانم که خیلی از ایجنت‌ها با او و پدرش تماس گرفته‌اند و خواسته‌اند که به تیم‌های خارجی برود اما من مثل پدر از او مراقبت خواهم کرد و اجازه نمی‌دهم او را ببرند.

وی ادامه داد: یکسال پیش در چنین موقعی مصدومیت سختی برای پادوانی به وجود آمد که بسیار ناراحت‌کننده بود، از طرف خودم و بازیکنان به این بازیکن می‌گویم که هیچ‌وقت تو را فراموش نمی‌کنیم.

علیرضا منصوریان خاطرنشان کرد: قبل از بازی هم گفتم که با تیم خوبی بازی داریم، منصوریان روی این تیم خیلی خوب کار کرده و به او دوباره برای صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان تبریک می‌گویم؛ ما هر دو بازی قبلی آن‌ها را دیدیم و خیلی خوب آن‌ها را آنالیز کردیم؛ بازیکنان ما آماده‌سازی مناسبی داشتند، بازیکنان می‌دانستند باید در زمین چه کاری انجام دهند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اضافه کرد: دو بار شانس آوردیم که دروازه‌مان باز نشد، با این حال بازیکنانم در زمین بهترین عملکرد را داشتند، برنامه‌هایی که داشتیم به خوبی در زمین پیاده شد و توانستیم به یک پیروزی خوب دست پیدا کنیم؛ به تیم ذوب آهن هم تبریک می‌گویم که به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد.

وینفرد شفر ادامه داد: بازیکنان جدیدی که به ما اضافه شدند کمی دیر آمدند و شرایط بدنی خوبی ندارند، به همین خاطر تلاش  می‌کنیم رفته رفته به آن‌ها بازی بدهیم؛ جوانانی که به تیم ما اضافه شده‌اند می‌توانند در آینده به تیم ملی هم کمک کنند، طبیعتا هر چه بگذرد بازیکنان ما با هم هماهنگ‌تر می‌شوند.

منبع: مهر

کد خبر 368651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.