ایمنی باید همگام با توسعه پیش برود

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران گفت: اصولا توسعه معطل ایمنی نمی ماند و این ما هستیم که باید خود را با توسعه همراه کنیم که البته این کار سخت است و تلاش زیادی می خواهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی داوری در مراسم افتتاح نخستین نمایشگاه صنعت ایمنی و آتش نشانی در چهارمین همایش ملی و اولین همایش بین المللی آتش نشانی و ایمنی شهری که امروز (یکشنبه) در سالن همایش‌های هتل المپیک تهران برگزار شد، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که از نظر ایمنی اهمیت بسزایی دارد موضوع کالاها و ابزارهایی است که برای ایمنی ساختمان ها و سایر موارد و حتی آتش نشانی نیاز داریم.

وی افزود: تولید کنندگان و توزیع کنندگان نقش بسیار مهمی در ارایه کالاهای استاندارد و در نهایت ایمنی ساختمان ها و... دارند.

مدیر عامل آتش نشانی تهران تاکید کرد: درحال حاضر اکثر تجهیزات آتش نشانی از کشورهای خارجی وارد و تامین می شود که اگر حمایت های بیشتری از تولیدکنندگان داخلی صورت گیرد قطعا با توجه به توانمندی‌هایی که در داخل کشور وجود دارد، می توان انتظار داشت که تجهیزات و کالاهای استاندارد در داخل تولید شود.

وی معرفی کالاهای ایمنی برای مردم را بسیار مهم دانست و اظهار کرد: اگر به مردم ضرورت اهمیت استفاده از وسایل و تجهیزات ایمنی گفته و آموزش داده شود، به طور حتم به ضرورت آن پی برده و به کار خواهند گرفت و در نتیجه آن تحقق این مهم باعث می شود که آمار آسیب‌های جسمی و خسارت‌های مالی کاهش یابد.

داوری تاکید کرد: لازم است سازمان های نظام مهندسی و آتش نشانی رویکردهای اجتماعی را جدی بگیرند تا دیگر شاهد حوادث ناگواری در سطح جامعه نباشیم.

کد خبر 368631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.