تا کی شاهد تلفات در جاده مرگ باشیم

نطنز-نماینده نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی در پی کشته شدن سه تن از شهروندان بادرودی در تصادف رانندگی روز گذشته در تماس با وزیر راه خواستار قید فوریت جهت تکمیل باند دوم محور بادرود -کاشان شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، مرتضی صفاری نطنزی در پی اعتراض و گلایه‌های شدید مردم منطقه بادرود نسبت به بی توجهی و سهل انگاری مسئولان راه و شهرسازی در خصوص تکمیل باند دوم جاده  بادرود_کاشان در تماس تلفنی و تذکر کتبی خطاب به وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: مردم بخش امامزاده (بادرود) امروز شاهد فوت سه تن دیگر از اقوام و آشنایان خود بودند، تکمیل نشدن باند دوم جاده بادرود_کاشان واقع در حوزه استحفاظی شهرستان کاشان باعث بروز تصادف های رو در رو و کشته شدن افراد زیادی شده است.

وی افزود: علیرغم دستور وزیر در هامش نامه‌ای که ارسال شد و همچنین بازدید مدیرعامل شرکت توسعه و ساخت آزادراه ها و قول مساعد که برای تامین قیر این محور داده شد، هیچ اقدام عملی تاکنون انجام نشده است.

نماینده نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار داریم تا هرچه سریع‌تر باند دوم بادرود_کاشان تکمیل شود تا بیش از این شاهد به سوگ نشستن همشهریان خود در این مسیر پر تردد و خطرناک نباشیم.

به گزارش ایمنا؛ ظهر روز گذشته بر اثر تصادف یک دستگاه تریلر حامل خودرو با سواری پراید در محور بادرود-کاشان متاسفانه سه تن از شهروندان بادرودی در دم جان باختند.

کد خبر 368623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.