دردسرهای خواننده مشهور و مرگ بازیگر نقش هیتلر

دنیای فرهنگ و هنر همواره زمینه‌ساز رخدادهای جنجال‌آفرین و مهم در جهان است. شما می‌توانید هر یکشنبه خلاصه‌ای از مهمترین اتفاقات فرهنگی و هنری جهان را در ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مطرح شدن اتهام تعرض جنسی نسبت به خواننده مشهور آمریکایی و پیش‌بینی افتتاحیه رکوردشکن برای جدیدترین اثر کمپانی مارول از تیترهای خبرهای فرهنگ و هنر این هفته جهان بودند. همچنین، با توجه به ادامه یافتن فصل جوایز سینمایی، کماکان مهم‌ترین اخبار هنری به سینما و جشنواره‌های آن اختصاص دارد. ضمن اینکه تا ساعاتی دیگر برندگان بزرگترین جایزه سینمایی سال جهان معرفی خواهند شد. در ادامه، مشروح جزئیات این رویدادها می‌آید:

"کاپیتان مارول" به دنبال افتتاحیه ۱۲۰ میلیون دلاری: از تاریخ ۱۷ اسفند فیلم جدید دنیای سینمایی مارول به روی پرده خواهد رفت و در حالیکه پیش از این، گمانه‌زنی‌هایی درباره احتمال فروش ۱۰۰ میلیون دلاری این فیلم انجام شده بود، پیش‌بینی‌های جدید رقم عظیم ۱۲۰ میلیون دلاری را مطرح می‌کنند.

دیزنی اخیرا اجازه داده تا منتقدان نقدهایی کوتاه درباره "کاپیتان مارول" منتشر کنند و انتشار نقدهای کامل تنها از ۱۴ اسفند ممکن خواهد بود. در نقدهای کوتاه این فیلم می‌توان عباراتی نظیر "خوش ساخت"، "سورپرایز کننده"، "نوستالژیک" و "جسور" به چشم می‌خورد.

"کویین" به جای مجری: درحالیکه مراسم اسکار ۲۰۱۹ قرار است برای اولین بار در ۳۰ سال گذشته بدون مجری برگزار شود، گروه موسیقی کویین اعلام کردند که در این مراسم به اجرای زنده موسیقی خواهند پرداخت. حضور این گروه در مراسم "اسکار" به خاطر فیلم "بوهمین راپسودی" است که ماجرای گروه موسیقی "کویین" را روایت می‌کند و نامزد دریافت پنج عنوان برگزیده اسکار شده است.

"سزار" برندگانش را معرفی کرد: چهل و چهارمین دوره اهدای جوایز "سزار" فرانسه در پاریس برگزار و برگزیدگان معرفی شدند. در این مراسم که با تجلیل از رابرت ردفورد همراه شد، فیلم "حفاظت" عنوان بهترین فیلم، لی دراکر و آلکس لوتس عنوان بهترین بازیگران نقش اصلی، ژاک اودیار عنوان بهترین کارگردانی برای فیلم "برادران سیسترز" و فیلم "شهرزاد" عنوان بهترین فیلم اول را به دست آوردند.

مذاکره برای ساخت قسمت دوم "برترین شومن": مایکل گریسی که ساخت قسمت اول از این فیلم تحسین شده و پرفروش را برعهده داشت، اعلام کرده که مذاکرات برای ساخت قسمت دوم این فیلم، شکل جدی‌تری به خود گرفته است. همچنین مشخص شده است که بازیگر مشهور هالیوود، هیو جکمن، در این اثر ایفای نقش خواهد کرد.

دردسرهای خواننده مشهور آمریکایی: آر. کلی خواننده مشهور آمریکایی به ده مورد آزار جنسی متهم شده است. او باید شنبه هفته آینده در دادگاه حاضر شده و پاسخگوی اتهامات وارده باشد. ماه گذشته، مستندی با عنوان «جان سالم به در بردن از کلی» از تلویزیون آمریکا پخش شد که در آن تعدادی زن از رفتاری جنسی نامناسب این خواننده در برابر این زنان صحبت کردند.

بازیگر مشهور نقش هیتلر درگذشت: برونو گانتس، از برترین‌های دنیای بازیگری در تئاتر و سینمای آلمان در سن ۷۷ سالگی درگذشت. به گفته دویچه وله، بازی گانتس در فیلم ‌سقوط در نقش آدولف هیتلر او را به چهره‌ای بدل ساخت که به این آسانی از حافظه جهانیان پاک نخواهد شد.

"سریع و خشن" به ایستگاه نهم می‌رسد: کمپانی یونیورسال پیکچرز اعلام کرده است که نهمین قسمت از فیلم‌های "سریع و خشن" به کارگردانی جاستین لین در سال ۲۰۲۰ اکران خواهد شد. مجموعه هشت قسمتی سریع و خشن تاکنون بیش از یک میلیارد دلار درآمد داشته است.

فهرست برندگان انجمن فیلمنامه‌نویسان آمریکا اعلام شد: انجمن فیلمنامه‌نویسان آمریکا در حالی فهرست برترین‌های خود را معرفی کرد که این انتخاب‌ها تا حدی غافلگیرکننده بوده‌اند. جایزه بهترین فیلمنامه غیر اقتباسی این انجمن به فیلم "کلاس هشتم" رسیده و "اصلا می‌توانی مرا ببخشی؟" عنوان بهترین فیلمنامه اقتباسی را به دست آورده است. در مراسم این انجمن، جایزه یک عمر دستاورد هنری نیز به انیس واردا اهدا شد.

همکاری فیلمساز بزرگ با سام مندس: قرار است فیلمساز بزرگ سینمای جهان، استیون اسپیلبرگ، در مقام تهیه‌کنندگی با سام مندس همکاری کند. مندس فیلمی درام درباره جنگ جهانی با عنوان ۱۹۱۷ خواهد ساخت که فیلمبرداری برخی از سکانس‌های آن در شهر گلاسکو انجام خواهد شد و همچنین باید دکور عظیمی برای آن، از جمله یک پل روی کانال، ساخته شود.

اعلام برگزیدگان جشنواره فیلم برلین: با بسته شدن دفتر جشنواره فیلم برلین، معتبرترین جایزه سینمایی آلمان و یکی از مهمترین جوایز سینمایی جهان، جایزه خرس طلایی به فیلم "مترادف‌ها" رسید. همچنین جایزه بزرگ هیئت داوران به فرانسوا اوزون برای "به یاری خداوند"، جایزه آلفرد بوئر به فیلم "خرابکار سیستم" و جایزه بهترین کارگردانی به آنگلا شانلنک رسید.

کد خبر 368617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.