تصادف تریلر با پراید ۳ کشته برجای گذاشت

نطنز- رییس جمعیت هلال احمر بادرود گفت: در پی برخورد یک دستگاه خودروی تریلر حامل بار با سواری پراید در محور کاشان – بادرود سه نفر جان باختند.

علی کفاشی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز اظهار کرد: حدود ساعت ۱۱ امروز(یکشنبه) یک دستگاه خودروی پراید با تریلر حامل بار خودرو در جاده مرگ (بادرود – کاشان ) برخورد کرد.

وی افزود: متاسفانه در این سانحه دلخراش و غم انگیز به علت شدت حادثه هر سه سرنشین پراید در دم جان باختند.

محور بادرود_کاشان یکی از پر تردد ترین مسیرهای وسایل نقلیه سبک و سنگین کشور (محور تهران – جنوب) به شمار می آید که ۱۸ کیلومتر آن جهت دو بانده کردن در سال ۹۵ به بهره‌برداری رسیده و مابقی مسیر( ۳۵ کیلومتر ) به ویژه در حوزه استحفاظی کاشان هنوز تکمیل و به بهره برداری نرسیده است.

پیش از این نماینده مردم کاشان و  آران وبیدگل در گفت و گو با ایمنا گفته بود« یکی از جاده‌هایی که برای مردم کاشان و منطقه بادرود از اهمیت زیادی برخوردار است محور ۵۵ کیلومتری بادرود - کاشان است که تاکنون بر اثر تصادفات خونین و مرگبار خسارت‌های زیادی را به لحاظ جانی و مالی برای مردم به همراه داشته است و امیدواریم با تخصیص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی شاهد تکمیل این محور مهم باشیم و تا پایان سال ۹۸ مورد بهره برداری قرار گیرد.»

کد خبر 368599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.