۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵
یکی بر سر شاخ بُن می‌برید

محمود صادقی نماینده مردم تهران در صفحه توییتر خود نوشت: ‏به نماینده ای که با اخطار اصل 110 مانع شفافیت حساب‌های قوه قضاییه شد، گفتم با اخطار اصل 110 درواقع زیرآب اصل 5 را می زنی; نیشخندی زد که نشان می داد که خود نیز از عواقب خودشیرینی‌اش آگاه است!

محمود صادقی نماینده مردم تهران با اشاره به  مخالفت برخی از نمایندگان مجلس با طرح شفافیت حساب های قوه قضاییه در صفحه توییتر خود نوشت : ‏به نماینده ای که با اخطار اصل 110 مانع شفافیت  حساب های قوه قضاییه شد، گفتم با اخطار اصل 110 درواقع زیرآب اصل 5 را می زنی; نیشخندی زد که نشان می داد که خود نیز از عواقب خودشیرینی اش آگاه است!

به گزارش ایمنا محمود صادقی  نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تقریبا از دو سال پیش بارها موضوع حساب‌های رییس قوه قضائیه را مطرح کرده و خواستار رسیدگی به آن شده است. صادقی در تابستان ٩٧ خطاب به وزیر اقتصاد گفت: "به یاد دارم در مقطعی از زمان پرداخت سود به حساب‌های شخصی افراد حرام دانسته می‌شد اما حالا قوه قضاییه از اموال مردم سود می‌گیرد و این سود را صرف پرداخت حقوق به قضات دادگستری می‌کند. آیا قاضی که با مال حرام ارتزاق می‌کند می‌تواند به عدالت حکم بدهد؟ چرا به موازین شرعی توجه نمی‌شود؟"

کد خبر 368597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.