۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۳
بهار نصف جهان زیبا می شود

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: امسال سفره‌های هفت سین نوروزی در مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان نصب می‌شود.

حسن موذنی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: اقداماتی در بخش زیباسازی محیط شهر توسط هنرمندان در حال انجام است که شهروندان می‌توانند حاصل تلاش هنرمندان را در نوروز ۹۸ نظاره‌گر باشند.

وی با بیان اینکه کارت پستال «پاپ، آپ» جزء برنامه‌ها و المان‌های نوروز ۹۸ است که در محل چهارراه‌ها و میادین شهر نصب می‌شود، افزود: فضاسازی برخی دیواره‌های شهر با تکنیک دکوپاژ در چهارراه‌ها و میادین نیز در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان ادامه داد: در آستانه فرارسیدن سال نو، در محورهای اصلی شهر المان‌های نوری نصب خواهد شد تا مسافران و شهروندان از دیدن آن لذت ببرند.

وی با اشاره به برگزاری ایده کاپ زیباسازی با همکاری مدیریت خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان، اظهارکرد: ایده کاپ با محوریت زیباسازی نوروزی در سه قالب، از خانه تکانی تا شهر تکانی، زیباسازی فضاهای شهری با استفاده از فرهنگ نوروز و ارائه طرح برای نازیبایی های شهر و راهکارهای نوین برای ایجاد محیط‌های با نشاط شهری برگزار شد که سه طرح برگزیده آن به مرحله اجرا و نصب در فضاهای شهری رسیده است.

مؤذنی گفت: برای امحاء نازیبایی‌های شهر، امسال زیباسازی‌هایی بر روی سطوح دیوارها با عنوان «دیوارهای آجری هنری» اجرا خواهیم کرد، همچنین با همکاری خانه کودک برنامه‌ای با عنوان «بهار» در فضاهای شهری اجرا می‌شود.

کد خبر 368591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.